Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


Good Wars Dungeon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Mini games i Mini quests / Mini gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Sob 19:45, 29 Wrz 2007    Temat postu: Good Wars Dungeon Back to top

The God Wars Dungeon

Ostrzeżenia:

Jest to jedno z najbardziej niebezpiecznych miejsc w Runescape. Lepiej nie wchodzić tam dokąd nie osiągniesz 90 lvl Combat. Dokąd dobrze nie poznasz obszaru nie zabieraj ze sobą zbyt drogich rzeczy, bo całe podziemie jest bardzo niebezpieczne.
Jeśli wybierasz się tam po raz pierwszy, to weź ze sobą rzeczy, których nie będzie ci żal w przypadku straty i jakiś teleport dostępny z inventory – teletabletes, Ectophial albo Elf Crystal.
Musisz też mieć przynajmniej rozpoczęty quest Troll Stronghold, żeby móc dojść do tego obszaru.

To podziemie leży w najzimniejszej strefie RuneScape, gdzie ciągłe zimno obniża twoje Hp, Prayer a także wysysa całą energię do biegania.

Sposób dojścia:

Za pierwszym razem zabierz ze sobą linę, coś do jedzenia i teleporty do Trollheim i Falador.

Najszybciej jest teleportować się do Trollheim i zejść na sam dół po West stronie. Potem trzeba włączyć ochronę przed strzałami w prayerze i iść na North. Gdy Trolle z góry zaczną obrzucać cię kamieniami skręć w małą ścieżkę na North. Ścieżka zastawiona jest wielkim głazem – musisz go przepchnąć żeby przejść dalej (do tego potrzeba 60 lvl Strengh), albo przeskoczyć przez małe skałki z boku (do tego musisz mieć 60 lvl Agility).

[link widoczny dla zalogowanych]

UWAŻAJ BO GRASUJE TU STADO WILKÓW 132 lvl.

Po wejściu na teren zimna zmień ochronę prayer na „protect from meele” i szybko przejdź na North-East do ruin świątyni, Jest tam po środku otwór prowadzący do podziemi. Dojdź do niego i spróbuj zejść wtedy odezwie się ranny żołnierz.

[link widoczny dla zalogowanych]

Podejdź do niego i porozmawiaj – leży pod jedną z kolumn Po West stronie (słabo widoczny). Poprosi cię o przekazanie wiadomości Sir Tiffy w Falador.
Teleportuj się do Falador i idź do parku pogadać z sir Tiffy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Po tej rozmowie będziesz już mógł wejść do God Wars Dungeon.

Co cię czeka w God Wars Dungeon:

Podziemia to miejsce walk czterech różnych armii – Zamorak, Sarandomin, Armadyl i Bandos.
Każda z nich panuje na jednym terenie a po środku toczy się bitwa, w której i ty możesz oberwać.
Żeby być bezpiecznym w tej strefie trzeba mieć na sobie jakiś widoczny symbol każdego z bogów np.:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli nie masz wszystkich symboli to lepiej jest nie pozostawać na środkowym placu boju tylko wybrać sobie terytorium jednej armii wtedy jest szansa na spokojną walkę jeden na jednego.

[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby dostać się na teren zajmowany przez;

Zamorak – trzeba mieć pełne 70 Hp (życia) do przepłynięcia na stronę Zamorak (jeśli zostałeś zraniony to najpierw zjedz coś a dopiero potem płyń). Gdy przepłyniesz na drugą stronę zrobi się trochę ciemniej i twój cały Prayer spadnie do 0- chronić cie tu może np. Zamorak cloak
[link widoczny dla zalogowanych]

Sarandomin – trzeba mieć 2 liny i 70 lvl Agility.– ochronić cię może np.: Holly Book
[link widoczny dla zalogowanych]

Armadyl – trzeba mieć Crossbow i Mithil Grapple oraz 70 lvl Ranged– ochronny symbol to np.: Armadyl pendant
[link widoczny dla zalogowanych]

Bandos – trzeba mieć Hammer i 70 lvl Strengh..- będziesz bezpieczny gdy masz Ancient Mace
[link widoczny dla zalogowanych]


Na każdym terytorium jesteś bezpieczny wtedy gdy masz na sobie jakiś szczegół ubioru odpowiedniej armii.

Każda armia ma swojego Bossa, jest on w osobnym pomieszczeniu i wejść tam można dopiero wtedy gdy zabije się 40 potworków z tej samej armii.
Każdy Boss ma bardzo wysoki level i trzech pomocników koło siebie.

Polecam zabrać ze sobą : 1 Rope Linę, jedzenie, kilka Prayer lub Super Restore Potion, szybki teleport (teletable, Ectophial lub Elf Crystal), zbroja, broń.

Po zejściu na dół jesteś na terenie walki różnych grup i w zasadzie nie ma jak wybierać przeciwnika.
Lepiej wybrać jeden z terenów rządzonych przez jedną Armię. Wtedy zaraz po zejściu na dół można włączyć ochronę prayer i pobiec w odpowiednim kierunku do przejścia w bezpieczniejszą strefę.

Żeby walczyć na terenie:

Zamorak – North od wejścia –
[link widoczny dla zalogowanych]
możesz używać do ochrony coś ze stroju zamorak – może to być np.: książka (Zamorak Unholly Book), peleryna (Zamorak Cloak), krawat (Zamorak Stole), albo peleryna z Wilderness Mage Arena.

Dostaniesz się tam dość łatwo. Wystarczy po zejściu na dół pobiec od wejścia na North do małego pomostu. Tam trzeba rzucić się do wody i przepłynąć na drugi brzeg MUSISZ MIEĆ 70 Hp ŻEBYŚ MÓGŁ PŁYNĄĆ !!! zjedz coś jak ci brakuje Hp.
Wylądujesz wtedy na terenie Zamorak i jeśli nosisz jakiś jego symbol żaden ze stworów sam cię nie zaatakuje.
UWAGA – po przepłynięciu rzeki twój poziom Prayer spada do 0 !!!

Przeciwnicy z jakimi możesz walczyć w strefie Zamorak:
- 7 lvl – Imp
- 17 lvl – Icefiend
- 48 lvl – Pyrefiend – od 25 level Slayera można z nim walczyć
- 77 lvl – Vampire
- 81 lvl – Bloodveld – od 50 lvl Slayer
- 93 lvl – Werewolf
- 121 lvl – Spirytual Ranger – od 63 lvl Slayer
- 115 lvl – Spirytual Warior – od 68 lvl Slayer
- 120-122 lvl – Spirytual Mage – od 83 lvl Slayer
- 127 lvl – Hellhound
- 149 lvl – Gorak
Po zabiciu 40 z nich możesz przejść do komnaty Bossa i stanąć do walki z Bossem lvl 650 i jego trzema pomocnikami 142, 145 i 151 lvl.

--------------------------------
Sarandomin – South-East- od wejścia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebne ci będą 1-2 Rope (liny) i 70 lvl Agility żeby wejść do części Sarandomin.
Gdy dobiegniesz do muru użyj liny na skale (Rock) a przedostaniesz się do części Sarandomina. Jeśli masz jakiś symbol Sarandomin żaden ze stworów sam cię nie zaatakuje.

Nie będą cię atakować jeśli masz na sobie coś z symboli sarandomin – książka (Sarandomin Book), peleryna (Sarandomin Cape), krawat (Sarandomin Stole),zbroja albo peleryna z Wilderness Mage Arena.

Przeciwnicy jakich możesz spotkać w strefie Sarandomin:
- 101-103 lvl – Knight of Sarandomin
- 113 lvl – Sarandomin Priest
- 122 lvl – Spirytual Ranger – od 63 lvl Slayer
- 125 lvl – Spirytual Warior – od 68 lvl Slayer
- 120 lvl – Spirytual Mag – od 83 lvl Slayer
Po zabiciu 40 z nich możesz przejść do komnaty Bossa (na południe, South - użyj drugiej liny na skale ) i stanąć do walki z Bossem lvl 596 i jego trzema pomocnikami 139,146 i 149 lvl.

--------------------------------
Armadyl – South-West od wejścia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby wejść do tej części potrzebny ci będzie Rune Crossbow i Mithril Grapple (kusza i hak na linie) oraz wymagany jest 70 lvl Ranged.

Po zejściu skieruj się do South-West części podziemi. Weź do ręki kuszę i załaduj mithrill grapple. Użyj Grapple na ścianie a przeniesiesz się na teren Armadyl – jest tu dość niebezpiecznie i jeśli nie masz jakiegoś ochronnego symbolu przygotuj się na nieustający atak.

Chronić cię będzie jakaś część zbroi Armadyl lub Armadyl Pendant (z questu Temple of Ikov)

Jak odzyskać Armadyl Pendant? – idź do Lucien w barze po drugiej stronie rzeki w Ardugne – zagadaj a dostaniesz od niego Lucien Pendant i idź do podziemi z questu Temple of Ikov przejdź aż do miejsca gdzie leżał Armadyl Staff i pogadaj z jednym z Armadyl guard, mając Lucien Pendant na szyi. Albo jeśli byłes po drugiej stronie – czyli popierałeś działania Lucien – zabij Armadyl Guard – zostawi ci Armadyl Pendant.
Żołnierze Armadyla to przede wszystkim stwory latające więc walczą głównie Ranged i Magią.

Przeciwnicy jakich możesz spotkać w strefie Armadyl:
- 73, 142 lvl – Aviansie
- 127 lvl – Spiritual Ranger – od 63 lvl Slayer.
- 125 lvl – Spiritual Warior – od 68 lvl Slayer
- 120 lvl – Spiritual Mage – od 83 Slayer
Po zabiciu 40 z nich możesz przejść do komnaty Bossa i stanąć do walki z Bossem lvl 580 i jego trzema pomocnikami 143, 149 i 159 lvl.

-----------------------
Bandos’a – North-West od wejścia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby tam wejść potrzebny ci jest Hammer (młotek).

Po zejściu do podziemi kieruj się od razu w stronę North-West – nie byłam tam jeszcze więc dokładnie nie wiem po co ten Hammer... wiem tylko że możesz tam ochronić się tylko wtedy gdy masz na sobie jakąś część zbroi Bandos albo Ancient Mace z questu Another Slice of Dorgeshun.

Przeciwnicy jakich możesz spotkać w strefie Bandos:
- 12-17 lvl – Goblin
- 47 lvl – Hopgoblin
- 58 lvl – Ogre
- 58 lvl – Jogre
- 81 lvl – Cyclops
- 107 lvl – Ork
- 115 lvl – Spiritual Ranger – od 63 lvl Slayer
- 134 lvl – Spiritual Warior – od 68 lvl Slayer
- 121 lvl – Spiritual Mage – od 83 lvl Slayer
Po zabiciu 40 z nich możesz przejść do komnaty Bossa i stanąć do walki z Bossem lvl 624 i jego trzema pomocnikami 141, 142 i 142 lvl.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Mini games i Mini quests / Mini gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach