Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Śro 10:52, 10 Cze 2009 Temat postu: 09 czerwca 2009 - Run energy upgrade - odnawianie energii |
 |
|
09 czerwca 2009 - Run energy upgrade - odnawianie energii biegania
1 ) Dopasowaliśmy stosunek czasu w jakim twoja energia w czasie biegania spada do tego w jakim wraca. Ogólnie te zmiany umożliwią ci na dłuższe bieganie niż przedtem.
2 ) Od teraz możesz siadać i odpoczywać gdziekolwiek zechcesz, klikajac po prostu prawym klawiszem myszki w ikonkę biegania przy mini-mapie, co pozwoli ci na dużo szybsze odzyskiwanie energii ( i Hitpoints ). Oprócz tego, w różnych miejscach Runescape (Gielinor), są rozstawieni muzycy przy których odpoczywa się jeszcze szybciej).
3 ) Dostosowywaliśmy też wszystkie mikstury i pożywienie odnawiające energię, tak że teraz przywracają większą ilość energii niż poprzednio, co sprawi że dalej będą one użyteczne pomimo przeprowadzonych zmian.
4 ) Agility ma teraz większy wpływ na efektywność biegania, od teraz zwalnia się spadanie energii a zwiększa się odcinek jaki możesz przebiec bez doładowania. Agility od 50-99 poziomu są teraz o wiele bardziej użyteczne, co poprzednio nie było zbyt widoczne bo dawały ci małą przewagę w biegu.
5 ) Agility już nie daje przewagi na Free World, dawało to graczom „member” niesprawiedliwą przewagę nad graczami „free” w trakcie PKing czy też zbieraniu czegoś na Free World. Wszystkie inne umiejętności były zawsze domyślnie wyłączane na wolnych światach żeby uniknąć psucia gry dla Free Players i naprawdę większość z nich była ( jak to że nie możesz używać member broni na Free World na przykład ), ale z jakiejś przyczyny przeoczyliśmy właśnie Agility. Oczywiście, gracze „member” są zawsze mile widziani w zabawie na Free World jeśli tylko tego chcą, ale nie powinni oczekiwać że zyskają niesprawiedliwą przewagę nad Free Players kiedy bawią się na ich świecie.
Ostatnie ale nie mniej ważne nowości, to kilka zmian podpowiedzianych przez graczy mających własne pomysły na grę. Od teraz możesz tkać sieci z Seaweed i zdobywać wiecej Seaweed niż dotychczas. Jest też nowy Herb (ziółko), które nazywa się nazywa Wergali. Nasiona Wergali mogą być otrzymywane: w Vinesweeper , od Familiara „Compost Mound” albo od różnych potworów jako „Drop”. Być może chciałbyś użyć zioła do podniesienia swojego poziomu Fletching lub Crafting ? To dobrze, bo teraz możesz i jak odkryją zielarze kilka Wergal Potions może czasowo podwyższyć twoje umiejętności. Inne małe zmiany dotyczą Strongholds of Security i Player Safety, ale to tylko taka wzmianka dotycząca poprawek graficznych.
Mod Fetzki
Head of RuneScape
Z innych nowości: ...
**** Twój Potencjalny Drop na światach PvP , jest teraz dokładniej liczony jeśli przebiegłeś do.. lub wybiegłeś z... gorących/ zimnych stref.
**** Poprawiliśmy trochę tablicę z Bounty Hunter, informującą o ewentualnym zarobku po likwidacji twojego celu.
**** Od teraz możemy przyglądać się rozgrywce innych graczy w Games Room.
**** Zbroja Guthan nie będzie cię leczyć jeśli ty sam popełnisz błąd w zadawaniu obrażeń, z jakiejkolwiek przyczyny ze stworzeniem, z którym walczysz – na przykład gdybyś walczył z Mutated Terrorbirds lub Tortoises bez uprzedniego użycia na nich Crystal Chime.
**** Dodana została funkcja sprawdzania tasków, która nie dopuści do tego, żebyś dostawał dwa razy takie same zlecenia od Slayer’a taski pod rząd
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Śro 11:00, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|