|
|
RuneScape Help & Quest Nasz adres www.republika.pl/kasiak44
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starsza
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 18:52, 14 Gru 2010 Temat postu: 14-Dec-2010 - Wchłanianie obrażeń i nowe 'hit ikonki' |
|
|
Dzięki najnowszej aktualizacji, została dodana możliwość wchłaniania obrażeń przez wiele zbroi w RuneScape, co oznacza, że teraz wchaniając procent obrażeń,równiesz możesz otrzymasz nawet ponad 200 punktów życia. Wcześniej tylko trzy nagrody Dungeoneering miał tę zdolność (Farseer, Eagle-Eye i chaotic kiteshields), ale obecnie została ona zastosowana do wielu innych tarcz, nakryć głowy, ciała i nóg, we wszystkich trzech dyscyplinach walki.
Ta możliwość została dodana zgodnie z trzema stylami walki , więc przekonasz się przykładowo, że magiczne pancerze są na ogół lepsze w wchłanianiu obrażeń w walce wręcz niż dotychczas. Ponadto, ilość obrażeń, którą można wchłonąć kumuluje się, w zależności jakie zbroje jesteś wyposażony, powinno to nadać nowy wymiar wyboru narzędzi walki, którą będziesz nosił.
Wszystkie tabele stat broni pancernej w Game Guide zostały zaktualizowane o nowe informacje, więc może zechcesz zajrzeć tu najpierw. Większość z tych tabel można znaleźć w kategorii 'Skills' (szczególnie w magic, mellee oraz ranged), ale również można znaleźć w 'Combat', 'Activieties' i różne kategorie 'Miscellaneous Guides".
W celu uzupełnienia tej aktualizacji w trakcie walki, znajdziesz także w szerokim zakresie zmian w systemie 'ikonek hit'
Główne cechy nowego 'hit ikonek':
-Nowa animowana ich grafika .
-Rodzaj obrażeń jest teraz wyświetlany obok dotychczasowej wyświetlanej ilości 'hit',aby pomóc określić, jakie obrażenia zadano - mellee, ranged, magic - a także, jak prayer / curse może przyczynić się do zmniejszenia lub zapobieżenia otrzymaniu obrażeń.
-Można obecnie rozróżnić obrażenia dalszych typów: cannon, zadane przez odbicie (curse) i inne uszkodzenia (np. ciepło pustyni, oddech smoka).
- Max 'hit' ikonami, jeśli trafisz max hit (lub więcej przez stosowanie specjalnych ataków) zobaczysz inne, bardziej żywe 'ikonki hit', które pokażą twoje zdolności bojowe
-'Wyblakłe' ikony - obrażenia spowodowane przez ciebie lub twojego familiara pojawią się w żywszych kolorach. Wszelkie szkody wyrządzone przez innych graczy lub ich familiary pojawią się jako wyblakłe 'hit' ikonki. Pozwala to zobaczyć, jakie obrażenia są zadane przez ciebie, jeśli walczysz w grupie, więc teraz będziesz wiedzieć, jak jesteś wielkim sprawcą obrażeń w grupie!
-Jeśli pancerz pomaga wchłaniać obrażenia, będziesz miał kolejną ikoną, która jest wyświetlana obok, dzięki czemu można zobaczyć, jak wiele każde trafienie zostało zredukowane.
Inne nowości:
Ilekroć menu po kliknęciu prawym przyciskiem myszy jest za długa, to wpisy są zgrupowane, możesz teraz po prostu lewym przyciskiem myszy na grupę, aby wykonać domyślną akcję dla danego elementu (bez konieczności przechodzenia w dół, do pod-menu). Na przykład, na leżące przedmioty, domyślną akcją będzie "Take" (po jednym na raz, aby naśladować starą funkcję). Mamy możność również skorygowania kolejność pogrupowania - kliknij prawym przyciskiem myszy menu.
Duke Horacio zdał sobie sprawę, że gracze mogą chcieć mieć więcej tarczy-dragon, więc teraz zaoferuje inaczej dla każdego, którzy proszą.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Starsza dnia Wto 19:58, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Czw 21:44, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
hity już widziałam ale jakoś nie mogę się połapać co i jak ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starsza
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 18:25, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tłumaczenie jest 'żywcem" z oryginalnego tekstu...bez sprawdzenia tego w grze, więc pewnie mało czytelne...
Tak to jest, jak tłumaczy się teksty z zakresu, z którego nie ma się zielonego pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 19:01, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie przesadzaj - tłumaczenie jest po prostu opisem po polsku z tego dopiero można próbować zastosowań w grze - przecież jak wchodzi nowe to najpierw tylko trzeba załapać co i jak a potem powstają poradniki i dodatkowe rady graczy którzy już to pojęli
Ciekawe kto rozumie cokolwiek z samego opisu ) ja nigdy ) dopiero jak zaczynam stosować w praktyce to widzę co było opisywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starsza
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 15:22, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Racja...to w końcu tylko tłumaczenie pewnego tekstu...nie przewodnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
airye
Administrator
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Nie 20:15, 02 Sty 2011 Temat postu: świetne |
|
|
Świetne tłumaczenie. Bardzo dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|