Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Śro 8:50, 17 Cze 2009 Temat postu: 16 czerwca 2009 Zmiany w PvP, Bounty Worlds i w nagrobk |
|
|
16 czerwca 2009
Zmiany w PvP, Bounty Worlds i w nagrobkach
Zmiany w Drop’ach
W tym tygodniu usunęliśmy większość dropów z boss- i minigame-only na światach PvP i Bounty Worlds. Czytając forum, odnotowaliśmy, że wielu ludzi uważa, że dropy takie jak : dragonfire shields, dragon full helms, rzeczy zdobywane tylko przez wysoki slayer lvl (np: Abysall whip) i wyposażenie Barrows – to było złe posuniecie. Ogólne odczucie było takie, że dropy te nie tylko uczyniły oryginalne źródło zdobywania mniej ekscytującym, ale też skutecznie znacznie zwiekszyło stosunek w jakim przedmioty te wchodziły do gry, co z kolei zachwiało równowagę ekonomiczną. Zgadzamy się z tymi opiniami! Dlatego też poczyniliśmy następujące zmiany :
**** Zastąpiliśmy wiele obiektów na tabelach dropów z PvP bardziej zróżnicowanymi pozycjami .
**** Dodaliśmy możliwość "Loot Drops” , która jest zamianą wartości przedmiotów na gotówkę. Przedmioty te moga być również sprzedawane do Mandrith w Edgeville albo jego brata Nastroth w Lumbridge ( którego zobaczyć mozna tylko na światach PvP)
**** Kierując się sugestiami z forum, usunęliśmy z dropów wszystkie zatrute pozycje.
Zauważcie proszę, że nie próbowaliśmy zmieniać średniej wartości dropów na Pvp - one są wyznaczane dokładnie tak samo jak przedtem. Tak więc ciągle jest możliwe zdobycie rzeczy, które zostały usunięte z tabeli dropów, jeśli twój przeciwnik ma je przy sobie bo szansa otrzymania rzeczy z jego inwentory jest taka sama jak przedtem.
Stare potwory znajdują nowy dom w starym kraterze Bounty Hunter.
Zupełnie świadomie dodaliśmy kilka istniejących w grze potworów do obszarów zajętych przez zapalonych zabójców . Zrobiliśmy wykaz tych kreatur na forum i dodaliśmy do listy zwierząt w kraterze Bounty Crater. Na obszarze tym będzie można spotkac teraz: hellhounds , lesser demony , greater demony i szkielety .
Teleporty i zmiany
Wszystkie czary teleportujące rzucone w Bounty Worlds, od teraz ściągają cię do Edgeville , i pojawił się tam nowy przełącznik przenoszący cię na wysoki poziom Wilderness ze zrujnowanego domku na South od banku w Edgeville.
Jeśli byś umarł w specjalnym obszarze (który nazwaliśmy: "instanced" zdarzenie), to od teraz będziesz miał dawany nagrobek, który ukaże się blisko miejsca w którym zginąłeś (lecz niedokładnie tam). Na przykład , gdybyś zginął podczas walki z Bork w Tunelach Chaosu, to twój nagrobek ukazywałby się na zewnątrz portalu do jaskini Bork’a, dając ci szansę na powrót i pozbieranie swoich rzeczy. Nagrobek będzie znaczony na mapie świata i stoper będzie podawać ci ile czasu pozostało do jego zniknięcia. Wylogowanie się NIE SPOWODUJE ZNIKNIĘCIA NAGROBKA, ale stoper będzie ciągle odliczał czas nawet gdy będziesz offline. Oprócz tego wszystkie nagrobki będą teraz pozostawać o jedną minutę dłużej niż do tej pory.
Na koniec chcemy tylko poinformować was, że dodaliśmy interfejs pokazujący „Potencjalny Drop” na światach PvP i Bouty Worlds. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o tej aktualizacji odwiedź forum RS i poczytaj wątek „Recent Updates” .
Mod Mark
RuneScape Lead Designer
Z innych nowości…
**** Atak specjalny z Abysal Whip’a wyciąga teraz z przeciwnika 25% energii a nie tak jak wcześniej 10% .
**** Wskaźnik aktywności (Activity Bar) , podobny do tego który został dodany do Soul Wars, pojawił się w mini-grze Fishing Trawler.
**** Dodana ostatnio „Seaweed Net” powinien od teraz psuć się dużo rzadziej.
**** Poprawiliśmy trochę rozwiązanie w mini-grze Fist of Guthix - tak że twoja energia do biegania będzie się teraz odnawiać gdy staniesz gdzieś blisko środka.
Post został pochwalony 1 raz
|
|