Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Wto 14:24, 16 Paź 2007 Temat postu: 16 Października 2007 - LootShare system .. i inne |
 |
|
W tym tygodniu pojawia się nowy dodatek w korzystaniu z systemu Clan Chat – LootShare – czyli podział łupów. Gdy opcja ta będzie włączona „ON” wszystkie „dropy” jakie pozostawi potwór przeciwko któremu wspólnie walczycie, będą podzielone sprawiedliwie pomiędzy uczestników LootShare (czyli tych których zaznaczysz jako grupę wspólnie walczącą).
System LootShare zapamięta nawet to, że w ostatniej bitwie nie otrzymałeś nagrody i powiększy twoją szansę na jej otrzymanie w następnej wspólnej walce.
Ponieważ Loot Share jest oparty o system Clan Chat, określanie składu grupy jest proste. Żeby aktywować „Podział Łupów” – włącz opcję „LootShare” w swoim Clan Chat. Możesz ustalić skład grupy wcześniej, nadając partnerom stopień (np. General) i określając w opcji Loot Share że tylko General będzie dzielić łupy między siebie. A potem możesz swobodnie rozmawiać z innymi osobami na swoim Clan Chat podczas walki ze straszliwym potworem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Właściciel Clan Chat może nadać minimalny stopień komuś kto chce razem z nim walczyć w systemie LootShare na obszarze „multiway”.
System LootShare włącza się po ok. 2 minutach i wtedy wszystkie osoby z twojego Clan Chat przebywające w okolicy 16 kwadratów od miejsca walki i mające określony stopień będą brały udział w Podziale Łupów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to przeczytaj srtykuł w dziale Knowledge Base na stronie Runescape (niestety po angielsku)
Podsumowując:
· Masz możliwość podziału “drop’ów” między uczestników walki.
· Czytelny i równy podział łupów na obszarze”multiway”
· Po prostu włączyć opcję podziału łupów – LootShare w systemie Clan Chat.
Z innych nowości...
*** Ring of Life – został nieznacznie zmodyfikowany. Od teraz będzie dodatkowo kasował działanie trucizny jeśli tuż przed zadziałaniem pierścienia byłeś zatruty.
*** Kilka mew na Karamja pozostawało w bezruchu. Od teraz mogą już swobodnie latać po swoim obszarze.
*** W sklilu Hunter - Doły-pułapki zostały trochę poprawione tak żeby obraz w czasie polowania był przyjemniejszy w odbiorze. Zmienił się też trochę wygląd Gnome Scarf (szaliczka od gnomów) i peleryny „Fletchin Cape” tak żeby poprawić problemy jakie można było zaobserwować pod niektórymi kątami ustawienia kamerki.
*** Biali rycerze przeszli dodatkowe szkolenie tak żeby nauczyli się prawidłowo używać swoich mieczy i przestali uderzać się nimi we własne głowy.
*** Dźwięki jakie wydają Magic Tree zostały trochę stonowane - są teraz bardziej magiczne i przyjemniejsze dla graczy.
*** Zmieniono też zasadę dotyczącą chwili kiedy gracz ginie zabity przez potwora. Twoje rzeczy pozostaną na ziemi i widoczne będą tylko dla ciebie przez 1 minutę i tyle masz czasu na ewentualne odzyskanie swoich rzeczy. Po tym czasie, ktos kto stoi w pobliżu będzie je również mógł zobaczyć i podnieść. Poprzednio, było tak że jeżeli gracz został zabity przez potwora to jego rzeczy były od razu widoczne dla każdego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|