Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Czw 12:20, 17 Sty 2008 Temat postu: 16 stycznia 2008 - zrównoważenie Summoning'u |
 |
|
Summoning zrównoważony
Zauważaliśmy że pewna część graczy z P2p jest zaniepokojona faktem, że Summoning skill jest zbyt kosztowny w trenowaniu. Tym niemniej po raz kolejny przeliczyliśmy uważnie zależności w obie strony i doszliśmy do wniosku że te zarzuty nie są prawdziwe w tym przypadku.
Wielu ludzi patrzy na skill’a i kalkuluje koszty jaki muszą ponieść żeby podnieść poziom wybranej umiejętności, mnożąc koszt uzyskania jednego levela przez ilość leveli i dochodzą wtedy do wniosku że jest to ogromny koszt.
Jednak pomijają kluczowy punkt, czyli fakt, że skompletowane „Pouches” dają nadzwyczajną siłę. To nie sa śmieci do wyrzucenia! W rzeczywistości, możesz zarobić co najmniej tyle samo pieniędzy przez użycie „Pouches” co wydałes na ich wytworzenie. Na przykład, jeżeli wezwiesz stworzenie by walczyło obok ciebie, zwiększa się częstotliwość zbierania „Drop’ów” jakie przeciwnik może zostawiać (szybciej je zabijasz) – co w pewien sposób bilansuje początkowe koszty wytworzenia „Pouches”. Albo jeżeli wezwiesz stworzenie przewożące jakieś twoje rzeczy, zwiększa się stosunek ilości przerobionych np. run przy runecraftingu, lub gdy zbierasz coś i twój pomocnik przybywa ci na pomoc to mniej czasu będziesz potrzebował na zgromadzenie odpowiedniej ilości rzeczy – czyli w jakiś sposób zwróci się wam koszt „Pouches”. To są tylko dwa przykłady niezliczonych sposobów w jaki Summoning skill może pomagać ci zarabiać pieniądze bardziej skutecznie. My musieliśmy ustalić wysokie koszty, ponieważ nagrody są również wysokie !
W tej chwili wszystkie nasze obliczenia pokazują, że jeżeli używasz „Pouches” skutecznie, (może za wyjątkiem tych bardzo wczesnych), to możesz mieć zwrot kosztów przez zwiększenie twojej produktywności. Dlatego rzeczywisty czysty koszt podnoszenia tego skill'a oscyluje przy zerze ! To jest znacznie tańsze niż np. Construction.
Całość jest więc dość dobra, ale zdecydowaliśmy, że chcemy z tego zrobić naprawdę opłacalny skill i że da się zarobić w grze poświęcając czas na rozwój tego skill’a. Dlatego później w tym tygodniu planujemy obniżyć o połowę koszt Shards. Gdy to się stanie to ilość ”Pouches” jakie możesz zrobić i użyć, będzie warte daleko więcej niż kosztuje ich zrobienie i będziesz mógł osiągnąć całkiem niezłe zyski. Obliczyliśmy, że wtedy Summoning stanie się jednym z najlepszych sposobów zarabiania pieniędzy w grze, ale tylko wtedy gdy faktycznie będziesz używać tych „Pouches” !!! Na koniec zapewniamy że redukcja kosztów Shards nie będzie niesprawiedliwa dla tych, którzy wczesniej rozwijali swój level, zapewniamy ze ci którzy już nabyli Shards, będą automatycznie otrzymywać z powrotem jakieś pieniądze (gold), lub otrzymają ekstra Shards tak jakby zapłacili nową cenę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Czw 16:11, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|