Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Śro 5:10, 18 Mar 2009 Temat postu: 17 Marca 2009 - Route-finding Update |
 |
|
17 Marca 2009 - Route-finding Update
W aktualizacji z tego tygodnia, poprawiliśmy coś o co bardzo często prosicie, to ulepszenie systemu poruszania się postaci po wyznaczonej trasie. Powinno to znacznie poprawić grywalność w przypadku pojawienia się opóźnień w grze (tzw Lagów).
Od dawna ( no dobrze, od zawsze tak naprawdę) zdarzało się że kiedy kliknąłeś by twoja postać poszła gdzieś to nagle zaczynała ona chodzić w przypadkowych kierunkach, kręcić się w tą i z powrotem w zupełnie innym kierunku niż na początku wybrałeś. Poprawienie tego było bardzo częstą prośbą od dość dawna. Może to wygląda na proste zadanie, ale w rzeczywistości było to bardzo trudne i nie mogliśmy sobie z tym poradzić aż do teraz.
Żeby naprawić ten problem musieliśmy poruszyć sposób obliczania trasy znajdujący się na naszych serwerach, tak żeby marszruta zawsze była obliczona od poprawnego miejsca . Zanim jednak mogliśmy to zrobić musieliśmy usprawnić wszystkie nasze serwery by były zdolne posługiwać się ekstra obliczeniami które były konieczne! No i w końcu zrobiliśmy to i mogliśmy zaktualizować odpowiedni system odnajdywania trasy.
Myślimy że jest to wielki przykład na małe zmiany, które powinny zrobić dużą różnicę w tym jak odbiera się całą grę.
Mod Michael
Game Engine Developer
Post został pochwalony 1 raz
|
|