Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 21:00, 03 Wrz 2007 Temat postu: 3 września 2007 - nowy quest - "The Path of Glouphrie.. |
|
|
OPIS NA FORUM W DZIALE QUESTY p2p
W misji The Eyes of Glouphrie, pomagałeś oczyścić Gnome Stronghold z kilku paskudnych szpiegujących stworzeń; milutcy szpiedzy wysłani przez Glouphrie podpatrywali co dzieje się u Gnomów. Podczas tego questu, miałeś wiele do czynienia z historią gnomów i prawdopodobnie odbierając swoją nagrodę dalej zastanawiając się: "Gdzie Glouphrie odszedł?" i "Co takiego zrobił?"
W misji The Path of Glouphrie, historia przechodzi od Gnome Stronghold do drugiej głównej osady - Tree Gnome Village. Podczas badania dziwnych zachowań będziesz miał okazję odnowić znajomość z kilku starymi przyjaciółmi, rozwiązać kilka nieskomplikowanych zagadek, poszukać końca świata (który jest dość daleko od Gnomów), zabijać dziwne stworzenia, dotrzeć daleko do Ziemi Gnome-mans, rozmawiać ze Spirit Trees, a nawet dowiedzieć się więcej o społeczeństwie Gnomów, ich obyczajach i historii.
Pytania, wymagające odpowiedzi to: Jak Gnomy wybierają swych władców ? Dlaczego Imperium Gnomów jest rozdzielone na dwie części? Czy będziesz kontynuować misję tak by odnaleźć zaginione miasto Arposandra i poznać mroczne fakty z przeszłości Glouphrie the Untrusted? Czy może tam być więcej pełzających, kosmatych strażników?
No cóż – odpowiedzi możesz uzyskać tylko w trakcie questu „The Path of Glouphrie” jednak tylko ci którzy są dość odważni i dość dociekliwi powinni zdecydować się na tę podróż .........
W skrócie:
Gdzie rozpocząć The Path of Glouphrie: - Porozmawiaj z Królem Bolren w Tree Gnome Village.
Wymagania :
Ukończone questy: „The Eyes of Glouphrie” I “Waterfall Quest”.
Skile:
45+ lvl Agility
47+ lvl Ranged
60+ lvl Strength
56+ lvl Slayer
56+ lvl Thieving
Zdolność do pokonania trzech przeciwników 143 lvl w terenie „Multi-way” – tam gdzie może atakować więcej niż jeden przeciwnik.
Z innych nowości:
*** Stwory wysokich leveli w God Wars Dungeon będą od teraz rzucały 3 lvl clue, a nie jak dotąd 2 lvl.
*** Rings of life – piercienie ratujące życie – nie będą działać od dzisiaj wewnątrz domów graczy. Ponieważ „śmierć” wewnątrz domu gracza, nie jest prawdziwa wielu graczy denerwowało się gdy Ring of life wynosił ich z domu przyjaciela w czasie udawanego pojedynku gdy ich punkty życia spadały poniżej 10%.
*** Skrót Agility pod West murem za Pałacem w Varrock był niewidoczny w czasie gry na „Low Details”. Dzisiaj zostało to poprawione.
*** Zostały wprowadzone drobne zmiany do zasad walki w trybie „jeden na jeden” na terenie Wilderness. Walka – „Gracz przeciwko graczowi” – ma teraz pierwszeństwo przed walką z potworkiem, mamy tu na myśli to że ktoś walczący z potworem może być zaatakowany przez innego gracza z boku, wtedy walka ze stworem zostaje przerwana na czas walki z graczem. Dotychczas było tak że gracz walcząc z innym graczem mógł odbiec trochę i zaatakować stwora z gry przez co przerwałby trwającą walkę „Gracz na Gracza” i uniemożliwił swojemu przeciwnikowi kontynuowanie ataku. Pozostałe zasady walki w terenie „jeden na jednego” zostają bez zmian – czyli możesz walczyć tylko z jednym przeciwnikiem – możesz być atakowany tylko przez jednego gracza lub jednego stwora z gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|