Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Wto 21:46, 05 Lut 2008 Temat postu: 5 lutego 2008 - Audio Tydzień i Ulepszenia w Edgeville |
|
|
5 lutego 2008 – Audio Tydzień i Ulepszenia w Edgeville Dungeon.
Nowy Music System:
Bardowie w Runescape dostali zadanie stworzenia prostszego systemu zarządzania muzyką, oferując bardziej zaawansowane opcje. No więc, z pewnością wywiązali się z tego i w tym tygodniu zobaczycie efekty ich pracy!!
Do tej pory podróżowanie przez świat RuneScape oznaczało wielokrotne zmiany muzyki, często grane były tylko początkowe części melodii. Teraz nasz nowy Music System gra melodie do samego końca drogi, przy jakiej nowa melodia jest wybierana, do odpowiedniego terenu - pod warunkiem że ty odblokowałeś ją już oczywiście.
Jest kilka wyjątków od tej reguły: jeżeli odblokowujesz ścieżkę wchodząc na nowy teren, system będzie przerywać twoją aktualnie graną melodię pozwalając usłyszeć nową, zapewni ci to usłyszenie wszystkich nowych melodii. Także, jeśli spotkasz NPC BOSS albo zaczniesz jakiś filmik z dodaną muzyką, system oczywiście, przerwie aktualnie odtwarzaną melodię i zagra dźwięki stosowne do twoich działań.
Dalej możesz ręcznie wybierać twoje melodie przez kliknięcie na tytuł z listy. To oczywiście, przerwie aktualną melodię i zagra twoją wybraną, tak jak do tej pory. Pozostawiliśmy również guzik „loop song on/off”, (który wygląda teraz trochę jak „Recycle” symbol) tak że możesz słuchać wielokrotnie swojej ulubionej melodii.
Informacje o Odblokowaniu Melodii:
Dodaliśmy opcję kliknięcia prawym klawiszem myszki na nazwach niedostępnych melodii w zakładce z melodiami. Zostaniesz wtedy dokładnie poinformowany gdzie można odblokować tę melodię. Tym sposobem nie będziesz musiał przeszukiwać Knowledge Base, żeby dowiedziec się gdzie na przykład " Throne of the Demon " może być odblokowany.
Emot “500 melodii” :
Wprowadziliśmy nowy znaczek Emotka, który dostępny jest tylko dla prawdziwych podróżników – tych którzy odblokowali 500 melodii !!! Gdy tylko PIĘĆSETNA melodia będzie otwarta – to będziesz mógł użyć nowego emota razem z dźwiękiem jaki wtedy usłyszysz – Baw się dobrze !!!
Ulepszenia efektów dźwiękowych:
Po raz kolejny odwiedziliśmy wiele terenów i questów, dodając brakujące dźwięki i ulepszając je w różny sposób. Teraz, podróżując przez świat, powinieneś zauważyć nowe i ulepszone efekty dźwiękowe takie na przykład jak:
* Skwierczenie pochodni w jaskiniach i lochach.
* Skrzypienie podłogowych desek w Draynor Manor.
* Ulepszone dźwięki przy otwieraniu i zamykaniu drzwi.
* Dźwięki towarzysząca zapalaniu/gaszeniu latarni i świec.
* Przeróżne dźwięki drugoplanowe (tło).
Jest tak wiele zmian, że nie sposób wymienić tutaj wszystkie, ale mamy nadzieję że specjalne efekty przy zakłóceniach atmosferycznych pozwolą uczynić uczynią twoje doznania w grze jeszcze bardziej głębokimi i interesującymi !!!
Ulepszenia do istniejących melodii:
Zrobiliśmy też wiele ulepszeń w istniejących melodiach i instrumentach w grze, kilka zmian widocznych od razu a inne są bardziej subtelne. Zobacz czy sam odnajdziesz to co zostało zmienione!!
Mamy nadzieję że będziesz cieszył się audio zmianami jakie zrobiliśmy w Runescape w tym tygodniu. Jesteśmy otwarci na wasze przyszłe sugestie i czekamy na nie!
- Zespół Audio.
Ulepszenia w Edgeville Dungeon:
Zaryzykuj, jeśli się nie boisz, i zapuść się w głębię niedawno ulepszonych Lochów w Edgeville. Czy zechcesz grać w kości z Chaos Druidami, czy stanąć pośród wielkich olbrzymów, idź dalej w głąb – odmienione graficznie lochy czekają na ciebie. Kto wie, czy mógłbyś robić to pośmiertnie – w przeciwieństwie do pozostałych mieszkańców tych podziemi!!!
Z innych nowości:
**** Równowaga została przywrócona!! Można już dodawać Summoning Exp w Tears of Guthix mini-grze. Lampy Dżinów też już mogą spełniać twoje życzenie dodając Summoning exp w podobny sposób.
**** Skórka Kebbita (Kebbit fur) nie będzie już unosić się nad podłogą gdy je rzucisz. Teraz, jest już posłuszne prawom grawitacji i będzie widoczne na właściwej wysokości.
**** Teleport – Carrallangar – z Ancient Magicks księgi czarów, nie teleportował we właściwe miejsce. Zostało to poprawione I od teraz powinieneś już móc lądować we właściwym miejscu zamiast lądowania trochę dalej na West.
**** Olbrzymy i pająki na zewnątrz miasta Oo’glog zostały nieznacznie przeniesione, jako że straszyły z daleka Chinchompy. Gracze mogą już teraz polować na nie bez większych przerw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Wto 21:54, 05 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|