Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 22:01, 18 Cze 2007 Temat postu: update 4.06.2007 różne dodatki i poprawki. |
|
|
Następne poprawki i ulepszenia w grze.
Czy kiedykolwiek byłeś wkurzony gdy chcąc się dostać do banku musiałeś przeprowadzać długą gadkę z Gundai? Albo gdy chciałeś płynąć na Entranę musiałeś prowadzić w kółko tą samą rozmowę z mnichami? To niby nic takiego – maleńki kłopocik ale uprzykrzający grę – od dzisiaj zmieniliśmy te dwa punkty tak że masz możliwość kliknięcia prawym klawiszem myszki i wybrania krótszej opcji – tak jak sugerowali nam gracze.
W pierwszym pakiecie poprawek dodajemy te, które od dłuższego czasu były sugerowane przez graczy. Najwięcej poprawek jest w istniejących już właściwościach gdzie dodajemy jedynie jakiś nowy szczegół lub korzyść. Ale wiemy już o potrzebie kolejnych poprawek i ulepszeń i będziemy je kolejno wprowadzać do gry w ciągu całego roku.
Pierwsza porcja to ulepszenia dodające trochę więcej przyjemności z gry i co nieco humoru.
Po pierwsze: jeszcze raz przetestowaliśmy kusze w grze i uczyniliśmy je naprawdę bardziej atrakcyjną bronią dla Łuczników. Oznacza to, że teraz twoja kusza będzie strzelać szybciej i uderzać mocniej.
Zrobiliśmy też poprawkę, która pozwala na sprzedawanie haków na linie (GRAPPLES) w każdym stadium ich produkcji (do tej pory po dodaniu liny do haka były one niesprzedawalne)
Onyx-bolt tips są od dzisiaj trochę tańsze w zakupie od TzHaar.
Po tych wszystkich poprawkach mamy nadzieję że kusza będzie naprawdę dobrą bronią dla bystrych Łuczników.
Poprawiliśmy znów „Combat selection” – wybór stylu walki. Od tej chwili będziesz walczył tym samym stylem jakim walczyłeś przed wylogowaniem.
Oznacza to że gdy zalogujesz się ponownie do gry to automatycznie użyjesz wybrany wcześniej styl walki – już nie będziesz więcej bił nikogo magicznym kijem jeśli masz ciągle runy do czarów – automatycznie będziesz uderzał czarem bez konieczności ponownego ustawiania księgi
Poprawiliśmy trochę grafikę Cyclopes – wyglądają teraz lepiej niż kiedykolwiek. Wpadnij do ZOO w Ardougne i pooglądaj sobie te rzadko spotykane stwory.
Gracze, którzy ukończyli quest „Dream Mentor” mają możliwość korzystania z banku bez konieczności posiadania naszyjnika Seal of Passage na Lunar Isle. Mogą też rozmawiać z Bird’s Eye Jack kilkając na niego normalnie lewym klawiszem myszki albo użyć szybkiego wybierania z prawego klawisza. Poprzednio wymagany był naszyjnik Seal of Passage aby mieć dostęp do banku.
Od dzisiaj gracze mogą napełniać jednym kliknięciem wszystkie wiaderka w inventory nabierając Ectoplasmę z basenu w podziemiach świątyni na North od Portu Phasmatys. Ta poprawka likwiduje konieczność wielokrotnego klikania „basen-wiaderko”.
Byliście zdania że korzystanie z banku na Mage Arena na 52 levelu Wilderness, nie jest zbyt wygodne ponieważ zbyt długo trwa rozmowa wstępna z bankierem Gundai. Od dzisiaj dodajemy wam możliwość szybkiego skorzystania z banku od kliknięcia prawym klawiszem myszki. Podobnie ma się rzecz z mnichami na Entranie, którzy po kliknięciu prawym klawiszem myszki szybko sprawdzą twój ubiór i od razu dostaniesz się na ich łódź.
Nikczemne Aberrant Specter w Slayer Tower będą od dzisiaj rzadziej dostawać przekąski w postaci nieostrożnych graczy, bo dodaliśmy krótkie ostrzeżenie przed skorzystaniem z łańcucha (skrótu) który prowadzi do ich terytorium. Mamy nadzieję, że uratujemy w ten sposób niedoświadczonych podróżników przed śmierdzącym atakiem porażającym wszystkie zmysły i kończyny.
Interfejs przy wydmuchiwaniu różnych rzeczy z Molten Glass nie był zbyt wygodny w użyciu, więc poprawiliśmy go nieco, żeby był prostszy i jaśniejszy w obsłudze.
Żeby uratować graczy trenujących Fletching, przez zbyt częstym reportowaniem przez innych dla których wyglądali jakby nic nie robili, dodaliśmy nową animację przy uzbrajaniu łuków w cięciwy. Dodatkowo można od dzisiaj użyć polecenia „String-all” co spowoduje automatyczne połączenie wszystkich posiadanych cięciw z łukami.
Skeletal Wyverns jako bardzo potężne i trudne do pokonania potwory dawały niezbyt atrakcyjne dla graczy „Dropy”, więc od dzisiaj wzbogacamy ich asortyment.
Gloves of Silence (rękawice pomagające w kradzieży - robione z futerka Dark Kebbit) można teraz sprawdzić (CHECK) żeby zobaczyć w jakim są stanie. Jeśli są zniszczone to nie musisz iść do sklepiku w Varrock żeby je naprawić – możesz użyć na nich skórki Kebbita żeby je naprawić.
Wiadomość dla miłośników mody: Człowiek imieniem Patchy, który przechadza się obok banku w Mos Le’Harmless może od dzisiaj uszyć dla ciebie nowe kombinowane nakrycia głowy – może połączyć Black Cavalier z Highwayman Mask i Black Beret z Mime Mask wszystkie pozostałe jego usługi są bez zmian.
Na koniec, ulubieniec każdego gracza – Pet Rock (skałka)- zabawa z tym kamykiem została wzbogacona w nowe opcje zabawy – możesz do niej mówić żeby przyniosła (aportowała) patyk, albo kazać jej zostać na miejscu... możesz teraz też trzymać ją w rękach (Wield).
Poprawiliśmy też kilka błędów które zostały wyłapane w grze. Są to:
* Infinity Hat został poprawiony tak, żeby był całkowicie zgodny ze wszystkimi fryzurami graczy. Zaobserwowano bowiem że niektóre fryzury sa widoczne przez kapelusz i wyglądał on wtedy trochę dziwnie.
* Wizard Boots zostały przeniesione w waszych Treasure Trails Chest w Costume Room. Do tej pory można je było znaleźć wśród rzeczy pochodzących z Level 1 Clue Scroll, od teraz Wizard Boots znajdziecie w sekcji lvl 2 Clue Scroll.
* Hełm Runiczny malowany kolorami Varrock mało różnił się od pozłacanego hełmu runicznego (Rune helm (g)) Nowy wygląd jest teraz bardziej odpowiedni.
* Został naprawiony błąd, który pojawił się na terenie wokół catherby, błąd ten pozwalał każdemu kto miał na tyle szczęścia, aby znaleźć i złapać implinga do słoika zawierającego już wcześniej złapanego implinga.
Więcej poprawek i mini-dodatków czeka na wdrożenie w przyszłości po to by twoja gra była coraz łatwiejsza i przyjemniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|