airye
PostWysłany: Śro 19:32, 19 Sty 2011    Temat postu:

Straszne przestraszne! Buuuu!
Kasiak44
PostWysłany: Wto 6:58, 11 Sty 2011    Temat postu:

omg!! nowe straszne straszydło??!! i to jakie!!
Starsza
PostWysłany: Pon 19:02, 10 Sty 2011    Temat postu: 10 stycznia 2011 - God Wars Dungeon - Starożytny więzień

Nex, jedna z najpotężniejszej broni wojny Zarosa, obudziła po

nieczliczonych latach z zaczarowanego snu i niewoli. Tylko

najsilniejsi przetrwają, natknąwszy się na nią, jeśli ośmielili

się wejść do starożytnego więzienia, które leży za legendarnymi

zamrożonymi drzwiami (frozen door).

Aby otworzyć drzwi zamrożone (frozen door), powinienieś najpierw

uzyskać zamrożony klucz (frozen key). Ten klucz został podzielony

na cztery części, dla czterech istniejących frakcji po jednej z

każdej z nich. Biorąc pod uwagę, że mają one wykrywać Nex po

przebudzeniu, można je znaleźć jako łup, ale wraz z tym przechodzi

na was odpowiedzialność za utrzymanie Nex w zamknięciu . Tylko

najbardziej zagorzałym zwolennikom Armadyl, Bandos, Saradomin i

Zamorak zostaną powierzone części klucza, więc będziesz musiał mieć

dostęp do każdej frakcji twierdzy (nie pokoju szefa) i pokonać ich,

aby otrzymać ktorąś cześć. W związku z tym istnieją wymagania, aby

wszystkie cztery części zdobyć: 70 Agility, Constitution, Strength

i Ranged. Po połączeniu, frozen key może pięć razy zostać użyty do

zniszczenia frozen door,ale można temu zapobiec, jeśli masz we

własnym domu repair stand (stanowisko do naprawy zbroi) i co

najmniej 50.000 monet.

Kilka rzeczy do zapamiętania dla tych, którzy odważą na podbój

starożytnego więzienia:

- ostatnia armia Zarosa została zamrożona na dłużej niż cokolwiek

innego w lochu. Jako takiej, znajdziesz tam nawet bardziej

agresywne niż inne stworzenia (a niektóre mają specjalne

zdolności). Miej gotowy plan ataku, bo nawet dostanie się do pokoju

szefa będzie trudniejsze niż myślisz.

- Jeśli jesteś wystarczająco silny, aby zabić 40 z armii Zarosa,

będziesz mógł przejść do następnej komnaty, gdzie przebywa

naczelnik więzienia. To jest dobre i bezpieczne miejsce, aby w

pełni przygotować się (i zdobyć nowego przyjaciela) przed

wyruszeniem do walki Nex.

- Nex jest bardzo niebezpieczna! Potrafi ona poruszać się po mapie

z wielką inteligencją i wykorzystuje bardzo potężny arsenał ataków

i specjalnych umiejętności - będzie ci potrzebna pomoc. Proszę nie

brać lekko tego ostrzeżenia chyba, że jesteś gotów ponieść śmierć.

-Jedynym sposobem, aby wyjść z komory Nex jest teleportować się ...

lub zginąć! Memento mori ...


Jeśli tobie (i przyjaciołom) udało się pokonać wszelkie

przeciwności losu i Nex, może będziecie mieć szczęście,otrzymując

jeden z jej unikalnych dropów.

Składają się one z podnoszących 80 punktów życia zbroi: torva-

(melee), pernix (ranged) i virtus (magic) oraz starożytnych

ceremonialnych szat i pożądany 'zaryte bow'!
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group