|
|
|
|
Marekdob |
Wysłany: Śro 22:50, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
xD Trochę szkoda! Kiedyś 20m jednego dnia zarobiłem na tych ptaszkach ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starsza |
Wysłany: Śro 21:59, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
Marekdob napisał: |
hmm. Chyba rwt? real world trading? ale mogę się mylić.
Ciekawe czy w sklepach ciągle będą takie głupie ograniczenia z tym że nie można kupić już nieskończonej ilości Buteleczek do mikstur w Traverly albo Surowych Ptaków w Oo'glog. |
Limit w sklepach zostaje! Jest o tym mowa w dalszych odpowiedziach dot. zmian. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin |
Wysłany: Śro 20:26, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
jest dobrze, jak jest |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marekdob |
Wysłany: Śro 19:07, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
hmm. Chyba rwt? real world trading? ale mogę się mylić.
Ciekawe czy w sklepach ciągle będą takie głupie ograniczenia z tym że nie można kupić już nieskończonej ilości Buteleczek do mikstur w Traverly albo Surowych Ptaków w Oo'glog. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
!~Fire~! |
Wysłany: Śro 19:04, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
I wraca rtw xD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44 |
Wysłany: Pon 18:30, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
no.... w tym nowym minihunterze długo bo długo ale bez zabijania |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marekdob |
Wysłany: Pon 14:46, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
99 summ to +12 czyli będzie 3+(12). Hmm tylko jak zdobyć czarmy na 99 bez zabijania? W minigrach? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin |
Wysłany: Pon 0:18, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
3 combat mając 99 summoning będzie mógł wprowadzić TAKĄ siekę. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44 |
Wysłany: Nie 23:23, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
A ja żeby zrozumieć muszę mieć napisane po polsku )) dopiero wtedy dociera do mnie sens... a swoją drogą te zmiany hmmmmm nie wiem co o tym myśleć........... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marekdob |
Wysłany: Nie 22:37, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
Super! Dzięki za tłumaczenie. W oryginale tylko ze 2 rzeczy przeczytałem które mnie interesowały a teraz mam cały obraz sytuacji. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44 |
Wysłany: Nie 21:42, 23 Sty 2011 Temat postu: Free trade i wilderness - pytania i odpowiedzi |
|
GRAND EXCHANGE
Jak będzie działać Grand Exchange?
Zasadniczo giełda będzie działać jak do tej pory, jednak ściągnięte zostaną obwarowania cenowe na rzeczy oznacza to że będziesz mógł dać taką cenę na sprzedawana lub kupowaną rzecz jaka ty sam uznasz za właściwą.
Czy będzie jakiś przewodnik po cenach?
Tak będzie taki przewodnik i będzie on opierał się na cenach z poprzedniego dnia. Ceny proponowane będą się zmieniać maksymalnie o 5% dziennie.
Czy będziemy mogli sprzedawać/kupować rzeczy po takich cenach jakie chcemy?
Tak jeśli tylko znajdziecie kupca lub sprzedawcę który zgodzi się zapłacić waszą cenę.
Czy będzie można dawać prezent przyjacielowi np MILION jeśli będę miał taka ochotę?
Tak można będzie!
Powiedzieliście że narzucone ceny zostaną zlikwidowane – a co z narzuconym limitem zakupów?
Limit zakupów pozostanie – ma on na celu ochronę kupujących i nie dopuszczenie do monopolu (np:jeden gracz wykupi wszystkie whipy dostępne w danym dniu na giełdzie i będzie je chciał sprzedawać po 10 mln za sztukę)
SCAMMING
Czy wróci problem scamowania czy będą podjęte jakieś działania chroniące przed oszustwem?
Tak – pozostają w grze wszystkie znane wam działania ochronne takie jak: murek przy przejściu na wilderness, ostrzeżenie podczas zmiany w „trade”, lepsza mozliwość sprawdzania rzeczy w czasie handlu (examine). Oczywiście najlepszą ochronę gracz zapewni sobie sam uważając przy wyjątkowo „korzystnych” transakcjach.
STAKING
Co się stanie ze stakingiem (zakładami) na Duel Arena?
Zakłady powracają !! Będziecie mogli założyć się o każdą rzecz która jest „tradable” w pojedynku do którego przystępujecie.
Czy będzie można robić zakłady w jakichś mini-grach?
Będzie można robić zakłady w Conquest!
W walkach Rat Pits też będziesz mógł założyć się o trochę pieniędzy stawiając na swojego kota – ale jest to raczej dla zabawy dlatego będą tu ograniczenia stawek.
Czy dodacie więcej opcji do zakładów na Duel Arena? Na przykład coś takiego jak “No Degradable Items” albo “Team Staking”?
Nie tym razem ale kto wie co przyniesie przyszłość.
Co się stanie z pojedynkami turniejowymi?
Wyłączamy na razie pojedynki turniejowe (duel tournaments) i będziemy pracować nad tym w przyszłości.
PRICE CHECKER
Czy opcja samodzielnego sprawdzania cen w inventory będzie usunięta/zmieniona?
Nie będzie usunięta – po prostu nie będzie pokazywany Trade limit – będzie pokazywać cenę proponowana o której pisaliśmy wcześniej.
GRAVESTONES
Jak teraz będą działać nagrobki?
Jeśli zginiesz na terenie wilderness – nagrobka nie będzie wcale. Jeśli zostaniesz zabity przez innego gracza to on weźmie cały „drop” jeśli zabije cie jakiś potwór na wilderness to twoje rzeczy będzie mógł pozbierać ten kto je pierwszy zobaczy.
Niektóre tereny wilderness pozostana wolne od zabijania (np Mage Arena). Na tych terenach i w całej reszcie gry, nagrobki pojawiać się będą w/g starych zasad.
Jeśli gracz nie powróci na czas do swojego nagrobka – jego rzeczy staną się widoczne dla innych graczy.
LENDING ITEMS
Jak będzie działać „lending items” (pożyczanie rzeczy)?
Nie będzie można użyć pożyczonej rzeczy na terenie wilderness i nie będzie można się o nią zakładać. Poza tym reszta zasad pozostaje bez zmian. Zasada ta dotyczy WSZYSTKICH POŻYCZANYCH RZECZY nie tylko broni/zbroi.
Jeśli wejdziesz na wilderness z pożyczoną rzeczą zostanie ona włożona do twojego inventory, albo wróci do banku (jeśli nie będziesz miał miejsca) albo wróci do swojego właściciela.
PARTY ROOM
Czy zmieni się Party Room ? Czy bankierzy dalej będą informować o wysokości drop na danym świecie?
Party Room pozostaje na swoim miejscu ale znikną ograniczenia dotyczące wysokości nagród. Bankierzy ani mieszkańcy nie będą powiadamiać o wysokościach dropu w Party Room. Rzeczy spadną natychmiast po pociągnięciu za „lever” - bez dodatkowego odliczania. Mamy nadzieję stworzyć w przyszłości możliwość urządzenia prywatnego „Drop Party”
PLAYER-OWNED HOUSE REWARD CHESTS
Czy limity nagród w skrzyniach stojących w domach graczy, będą podniesione?
Tak i to znacznie dla każdego rodzaju skrzyń. Nagrody z „Magic chest” w ogóle nie będą limitowane.
DROPPING OBJECTS IN THE WILDERNESS
Jak będzie działać rzucanie rzeczy na Wilderness?
Jeśli rzucisz coś na ziemię to jeżeli jest ona „Tradeable” to inny gracz zobaczy ja natychmiast a jeśli jest „Untradeable” - nie pojawi się nigdy przed nikim innym.
Jeśli położyłbyś jakąś rzecz na stole na Wilderness, to też będą natychmiast widoczne dla wszystkich.
WILDERNESS/PVP QUESTIONS
Czy można będzie używać „extreme potions” na Wilderness?
Nie. Jeśli gracz użył wcześniej jakiegoś “extreme” boost to w chwili gdy stanie na wilderness wszystkie boosty spadają do takich jakie daje “super” potion. Podobnie jak to ma miejsce na światach PvP.
Co z rzeczami które nie są „trade” takimi jak Dungeoneering rewards/Korasi’s sword/fire capes itp? Jak one się będą zachowywać na Wilderness?
Niektóre rzeczy znikną zupełnie, niektóre zamienią się w gotówkę a jeszcze inne zamienia się w „Tradeable” zamiennik (np kolorowy whip stanie się zwykły) Najbardziej popularne „untradeable” zbroje i broń ze światów PvP nie znikną.
A Co z „revenants”? Co się z nimi stanie?
Revenants będą dodane do nowego dungeonu na światach PvP. Revenants beą miały wszystkie dropy dostępne na światach PvP takie jak: brawlers, corrupt dragon and statues added to them. Revenants nie będą już mogły rzucać czaru „teleblock” ani „freeze” na przeciwników ale wciąż będą mogły zmieniać styl walki i siać zamęt.
Bransoletka „Forinthry” dostaje nowa funkcjonalność – będzie można nią odepchnąć Revenants i zapewnić sobie czasową nietykalność przed ich uderzeniami.
Co stanie się ze starymi dropami ze światów PvP world takimi jak: statius sets albo artifacts itp?
Patrz wyżej – będą dropowane przez Revenants
Czy stare mechanizmy rządzące światami PvP powrócą? Czy będą jakieś większe zmiany?
W zasadzie wszystko powróci do tego co było.
Kilka dróg ucieczki na terenie widerness powróci , ale większości z nich nie da się używać podczas ataku.
Oczywiście mamy tu nowe bronie, czary i cały skill summoning do tworzenia nowych taktyk.
Co z questami dziejącymi się na Wilderness? Pozostaną tu czy zostana gdzieś przeniesione?
Żaden gracz robiący questa nie będzie narażony na bycie zabitym przez innego gracza. Questy pozostają na tych miejscach jakich są ale na tych terenach nie będzie możliwości „pking-u”.
Nagrody po questach takie jak „beacon network” albo „spirit of summer portals” pozostaną na terenie wilderness, razem z kilkoma extra nagrodami żeby zrekompensować szczególne ryzyko. Gracze którzy zdobyli już wcześniej swoje nagrody, będą mogli wrócić żeby zdobyć bonus który zostanie dodany.
Czy będzie trzeba iść przez całe Wilderness żeby dostać się do legowiska Corporeal Beast?
Nie. Games necklace dostanie nową opcję teleportu który zabierze cie do pierwszej jaskini (jeśli oczywiście ukończyłeś quest Summers End). Jeśli jednak jesteś wyjątkowo odważny możesz oczywiście dostać sie tam na piechotę.
Co z mini-grami i activities rozgrywającymi się na Wilderness? Zostaną czy będą przeniesione?
Zostaną przeniesione. Na północ od Falador powstanie nowa jaskinia o nazwie “Gamers Grotto” w której znajdą się wejścia do Stealing Creation, Clan Wars i portalu do Fist of Guthix. Wcześniejsze teleporty będą przenosić graczy dokładnie do tej jaskini.
Bitwy rozgrywane w Clan wars w/g zasady “free for all” będą teraz rządziły się tymi samymi prawami co całe wilderness .
Co z pingwinami i spadającymi gwiazdami? Czy zostaną usunięte z Wilderness?
W tej kwestii niczego nie zmieniamy.
Co z treasure trails?
Ilość możliwych lokacji w treasure trail pozostaje bez zmian, jednak dużo rzadziej wskazówki będą wysyłały cie na wilderness.
Czy dodacie jakiś bezpieczny świat dla tych którzy nie chcą zabijać ani nie chcą być zabijani?
Nie. Wlderness oznacza brak bezpieczeństwa.
Co z graczami którzy mają jedną rzecz?
Zamierzamy wyznaczyć niewielką ilość światów o nazwie High-Risk Wilderness Worlds. Na tych światach , nie będzie działać ani czar ani modlitwa „Protect Item” . Poza Wilderness, modlitwa i czar działają normalnie. Zostaniesz ostrzeżony przed zalogowaniem się na taki świat.
A czy zmienicie światy PvP i Bounty?
Tak . Światy PvP i mechanizmy z Bounty zostaną usunięte. Bounty i Rogue hiscore pozostaną. W przyszłości planujemy stworzyć nową activity używającą zasad gry na bounty hunter. Dotychczasowe światy PvP i Bounty będą teraz światami sugerowanymi jako światy do Pking-u i High risk wilderness
Na dawnym wilderness była taktyka unikania walki z graczem przez zaatakowanie dowolnego potwora, wtedy gracz nie mógł byc atakowany przez innego gracza – czy ta zasada też wraca?
Nie – ta taktyka zostaje usunieta. Każdy gracz walczący z potworem na wilderness może być zaatakowany przez innego gracza nawet jeśli znajduje się na terenie pozwalającym na walkę jeden-na-jednego.
THE VOLCANO BANKER
Czy bank na wilderness wolcano zostanie usunięty?
Tak. Rozglądaj się za Maximillian Sackville w pobliskim banku!
SUMMONING
Jak będzie działał Summoning na Wilderness?
Na terenie wilderness twój combat level będzie pokazywany bez summoningu (czyli max 126) Wszelkie obliczenia mające na celu obliczenie z jakim graczem możesz walczyć na wybranym poziomie Wilderness będą bazować na levelu bez summoningu. Tak jak ma to miejsce na F2P wilderness.
Jeśli masz jakikolwiek level summoningu to twój combat level będzie to uwzględniał w wyświetlaniu – da to twojemu przeciwnikowi pojęcie o tym jakiego potencjalnego pomocnika (familiar) możesz wezwać.
Na przykład:
Jeśli akurat twój combat level normalnie jest 138 to na wilderness będzie sie on wyświetlał jako 126 + 12
Będąc na 3 lvl wilderness, możesz walczyć z graczem między 123 a 126 lvl. Taki gracz zobaczy, że masz summoning +12 i że możesz przywołać do siebie każdego możliwego familiara łącznie z tymi najniebezpieczniejszymi na terenach multicombat.
Co się stanie gdy ja lub mój Familiar zginiemy na Wilderness?
Jeśli w czasie przebywania na Wilderness zginie twój Familiar (lub skończy mu się czas) a niósł on jakieś twoje rzeczy to upadną one na ziemię. Jeśli Familiar zginie z ręki innego gracza to on jako pierwszy zobaczy rzeczy które pozostawi – potem staną sie one widoczne dla wszystkich, nie możesz też odwołać swojego familiara żeby ochronić rzeczy niesione przez niego, bo w takim przypadku staną się one widoczne dla wszystkich graczy.
Jeśli ty zginiesz pierwszy to i tak wszystkie rzeczy niesione przez Familiara staja się łupem zabójcy tak samo jak rzeczy z twojego inventory.
Czy mogę zaatakować czyjegoś Familiara? Co sie wtedy stanie?
Zaatakowanie czyjegoś familiara na terenie Wilderness spowoduje zapalenie się trupiej czaszki nad twoją głową jak u każdego agresora.
Podobnie zadziała ta zasada gdy twój Familiar zaatakuje innego gracza.
INNE DROBNE ZMIANY NA WILDERNESS
Czy coś jeszcze się zmieni lub zostanie dodane?
- Runite rocks na wilderness będzie się szybciej odnawiać niż inne skałki w grze.
- Chaos Elemental będzie miał bogatsze dropy bo dołączy do swojej oferty dropy dostępne dotąd na światach PvP (specjalne zbroje i broń) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|