|
|
|
|
mateus323 |
Wysłany: Wto 16:14, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
ehh.. do zrobienia opisu i screenów dochodzi niechcenie
raczej wole sare niz arma.. ale..
btw.. mam juz sporo nauki |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
versi69 |
Wysłany: Wto 15:37, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
heh skoro masz czas na pisanie ripost na moje posty to i na opisanie
a tak pozatym napewno badziej kminisz bandos/armadyl nizli sara |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mateus323 |
Wysłany: Wto 8:04, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
versiaczku sugerujesz ze nie bylem sa sarze?
bylem juz wystarczajaco duzo razy by zrobic opis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
versi69 |
Wysłany: Wto 7:07, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
najpierw trzeba chodzic tam by opisywac , a mele metody nie znam
btw co do bandosa to tak mage def arm , prot mele tank/rang reszta
bunyip/fruit bat/unicorn/titans
na poczatku terrorbirdy/tortoise , tank musi cos jest co nie?
a na spec dds/dhally/dmace |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mateus323 |
Wysłany: Pon 23:15, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
jak znajde czas.. sure.. postaram sie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mezo67 |
Wysłany: Pon 15:56, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
opisali byście może saradomina? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bast918 |
Wysłany: Nie 22:08, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
ja byłem na bandosie 2 razy.. i mi mówiono że na siebie zakładać nie karila ani DH tylko jakąś melee zbroje... ale po przemyśleniach wychodzi że faktycznie lepiej karil bo ten melee sergant to ciota... a mag wali dość mocno.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
!~Fire~! |
Wysłany: Nie 21:39, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
3 hity z d hally jednorazowo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mateus323 |
Wysłany: Sob 21:56, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
d hally tez spoko, ale nie wali 4 hitów, 1 hit zabiera 30% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
King |
Wysłany: Sob 18:49, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Mi zawsze kolega polecal d hally, i tego sie trzymam. Do plecaka daje, wali 2 razy Bossa i to naprawde pokazne hity. Speca mozna 4 razy wyk. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marekdob |
Wysłany: Pon 14:13, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
ja polecam: 10 super restore (4), 14 sara brews (4) (3 łyki sara brewa + 1 łyk restore, + restore ładuje prayer) + Młotek + ecto/teletab + ancient mace żeby naładować prayer na KC. + shark żeby uzupełnic hp stracone na KC |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin |
Wysłany: Pon 14:09, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Przydają sie też Bunyipki, polecam wziąść 2-3 na tripa... naprawde pomagają.
Zamiast karila, jak kto biedny, można założyć blk d'hide. Staty bardzo podobne są do siebie.
A co do symboli... Ja biore tylko zamorak book i sara coif. Czasem się kompie w Bandos Pool.
edit: Prayer... U bandosa można odnawiać raz na pare minut (chyba 9 albo 12... ale tak mniej wiecej co 3 kc) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qarhodron |
Wysłany: Pon 13:45, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Kilka uwag i wskazówek:
Po co ci aż 11 super restore? Mi z powodzeniem wystarcza 7-8, na 1 łyk resta przypada 2-3 łyki brewa.
Tanker w czasie gdy team atakuje bossa powinien leczyć sie na magu, wtedy on nie będzie atakował tankera.
Jeśli chodzi o symbole bogów to najlepiej wziać zammy stole i bandos boots (lub bgs), ale z powodzeniem można również iść bez symboli.
Polecam zabrać ze sobą 1-3 cmb poty. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haosone |
Wysłany: Czw 12:05, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
taki maly offtopic mam nadzieje ze sie nie obrazisz ze w twoim temacie bo to w sumie "konkurencja" no ale moze komus sie to przyda ;-P
http://vilder.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=1428
tam macie ogolnodostepne opisy walki z King Black Dragon, Kalphite Queen, Kree'arra(Armadyl Boss) zrobione przez kamilka29 teoretycznie mialo byc wiecej ale nie wiem czy jeszcze bedzie robil ;-P
moze sie to komus przyda bo mi to tak niebardzo ;-P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuubaaaaa |
Wysłany: Czw 9:05, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
Sorki ze tak puzno ale świetny opis przyda mi sie bo zaniedlugo chce isc na bandosa:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mateus323 |
Wysłany: Śro 10:09, 18 Cze 2008 Temat postu: Bandos Guide |
|
Dojście do GWD:
LEGENDA:
ŻÓŁTY - Trolle - używają walki ranged, protect range polecany
FIOLETOWY - Wilki - należy szybko obok nich przejść
CIEMNY NIEBIESKI - Droga 1
JASNY NIEBIESKI - Droga 2
ŻEBY POTWORY Z DANYCH ARMII NAS NIE ATAKOWAŁY, MUSIMY ZAŁOŻYĆ JAKIŚ ITEM TYCH BOGÓW:
- Saradomin - book, coif...
- Zamorak - book, bracery...
- Bandos - Ancient Mace, Bandos Boots...
- Armadyl - Armadyl Pendant
Po wejściu znajdziemy się tu:
Bandos--------Zamorak
--------Entrance--------
Armadyl----Saradomin
TUTAJ OPISZĘ POSZCZEGÓLNYCH BOSSÓW (na razie Bandos)
BANDOS:
żeby wejść trzeba mieć młotek (hammer)
Potrzebna ilość osób:
1 - jak ktoś jest kozak
2- mało - 1 tank i warrior
3-5 - zwyczajny skład
6+ można i tak, tylko jak jakiś drop będzie to mało kasy
TANK:
Najważniejsza osoba w teamie
Jego zadaniem jest jak najszybsze zaatakowanie bossa, i on przyjmuje hity bossa
ZBROJA:
Zamiast Glory może być Fury
EKWIPUNEK:
Jest to pokazane mniej więcej, po kilku tripach każdy zauważy ile czego mu trzeba.
Potiony tutaj mają 3 dose, ale ZAWSZE bierzemy 4 dose (nie chciało mi się przelewać)
UWAGA!! nie mam pokazanych runek do teleportu na Trollheim, ponieważ się robi tak:
-dajemy tele na Trollheim
-dropiemy 2 itemy
-tele do banku (np. Edge)
-bierzemy tele i 2 itemki
-lecimy spowrotem na Trollheim
-podnosimy itemki
dzięki temu mamy 2 dodatkowe itemy
UWAGA: PRZYMUSOWY PROTECT FROM MELEE - boss hituje nieźle (max 60 z melee i 35 z rangeda itd. jak się nie ma protecta - ale tank musi mieć melee)
TIPS:
-po zabiciu bossa i 2 pomocników (mag i warrior), team nie atakuje rangera, by Tank mógł się na nim healować
-gdy wyleci komuś drop: steel darts, to tank może je zakładać, i gdy się boss pojawi, szybko go tym zaatakować, jest to dosyć pomocne
WARRIOR:
ZBROJA:
Zamiast Whipa może być jakiś GodSword
EKWIPUNEK:
Zamiast super attack i strength może być combat potion.
Dlaczego nie ma Trollheim tele, patrz wyżej.
RÓŻNE TIPSY I PORADY:
-po ukończeniu questa 'As a first Resort', mamy dostęp do Bandos Pool - jego działanie jest takie że armia Bandosa nie będzie nas przez pewien okres czasu atakowała (ten czas wystarczy by nabić kc, i wejść na bossa)
-można wziąść ze sobą BoB (Beast of Burden - zwierze z summona, które storuje nam itemki)
-dla tanka (i nie tylko), polecam branie Bunyip - 68 summoning lvl - healuje 2 hp co kilka sekund
- można liczyć respawn bossa, wynosi on około 1:40 (minuta, czterdzieści sekund), od zabicia bossa odliczamy w przybliżeniu 1:25 i mówimy czas teamowi i włączamy protecty. Pozwala to na mniejszą stratę prayer points. Zwykle można wyznaczyć kogoś do liczenia
TAKTYKA:
Gdy już team nabije kill count 40...
TANK, wchodzi pierwszy z włączonym protectem (melee) i atakuje bossa, wchodzi reszta z protect range i atakują bossa, po zabiciu atakują pomocników: pierw mag, warrior i ranger (opcjonalnie, o ile nie zostawiamy go dla Tanka)
Po (owocnych) zbiorach, wszyscy stają np. w rogu, a tank pomiędzy bossem a teamem (tak aby stali w 1 linii) i czekają na next bossa.
D - team
T - tank D-----T-----B (1 linia - by tankowi było lepiej wyłapać bossa)
B - boss
Miłego Zabijania |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|