Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Czw 1:21, 13 Mar 2008 Temat postu: Kennith's Concerns -tu bez fotek - pełny już na stronie |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Przetłumaczyła Kasiak44
Opis : Tak samo jak poprzednim razem, w nadmorskim miasteczku Witchaven panuje dziwne napięcie związane z obecnymi tu stale Sea Slug (morskie ślimaki). Chłopiec Kennith, którego uratowałeś w queście „Sea Slug”, jest przekonany, że spokojni zazwyczaj mieszkańcy miasteczka, knują coś niedobrego w jaskiniach pod osadą i prosi graczy, by przeprowadzili dochodzenie w tej sprawie. Uważajcie jednak – nie wszystko jest do końca tym czym się wydaje....
Poziom Trudności : ŚREDNI – średnio długi
Wymagania:
Ukończone questy:
Slug Menace
Skile:
46+ lvl Mining
Potrzebne rzeczy :
1 Pickaxe - kilof
Runy teleportujące do Ardougne
Przydadzą się też Energy Potion, bo sporo biegania w tym queście.
Nagroda : 1 Quest Point, +5 000 Exp Agility, +12 000 Exp Mining. Możliwość wejścia do kopalni pod Witchaven, i kopania nowego rodzaju rudy – RUBIUM, możliwość wykonywania powtarzalnych mini-task’ów.
Rozpoczęcie : Dom Kennith’a w Witchaven.
Instrukcje:
Weź ze sobą: Pickaxe i runy do teleportu do Ardougne. W tym queście nie walczy się z nikim więc nie potrzebujesz ani zbroi ani jedzenia. Możesz zabrać kilka Energy Potion – jeśli masz.
1. Przejdź z Ardougne na East do miasteczka Witchaven, nad samym morzem i porozmawiaj z Kennith’em w jego domku (pierwszy dom od West strony miasteczka).
2. Przejdź na West do wejścia do świątyni – zaznaczonego czerwonym wykrzyknikiem. Zejdź na dół i przejdź dalej do tuneli przeciskając się przez szczelinę w East ścianie (zaraz po zejściu w dół). Idź wzdłuż tunelu albo skorzystaj ze skrótu jeśli masz odpowiedni level Agility.
3. Idź tunelami dotąd aż drogę zagrodzą ci kamienie – przeskocz je i idź jeszcze kawałek aż zobaczysz dwóch mieszkańców miasteczka pilnujących jakichś dziwnych drzwi. Wieśniacy zatrzymają cię mówiąc, że prace nad tunelem są jeszcze nie zakończone.
4. Wróć do Kennith’a i powiedz co zobaczyłeś. Jednak nie to go interesuje najbardziej – Kennith jest trochę zły, że nie ma się z kim bawić, bo jego rodziców – Kent’a i Caroline – nie ma w domu.
5. Przejdź na East od jego domu – za kościołem stoją Kent i Caroline i o czymś dyskutują. Porozmawiaj z nimi.
6. Jednak nic się nie dowiesz – tylko Kent wciśnie ci ukradkiem jakiś papier – przeczytaj go.
7. Kent prosi cię o szybkie spotkanie koło Legends Guild obok Ardougne – w Witchaven nie można rozmawiać.
8. Idź na North do Legend Guild albo teleportuj się do Ardougne i wyjdź przez East bramę a potem idź na North. Tam czeka na ciebie Kent.
9. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że obydwoje z Caroline są zaniepokojeni zachowaniem swojego syna. Kent boi się, że dziewczynka o imieniu Kimberly jest narażona na niebezpieczeństwo, po tym jak zepsuła ulubioną zabawkę Kennith’a.
10. Wróć na South do Witchaven i odszukaj Kimberly – jest w pierwszym domku od North strony Witchaven. Jest przerażona, bo rodzice gdzieś znikli i nie ma ich od kilku godzin, a ktoś pukał w okna i wyśpiewywał jej imię. – dziewczynka się bardzo boi.
11. Gdy obiecasz ją chronić, zobaczysz krótki film, na którym zobaczysz jak wieśniacy stukają do okien i wywołują dziewczynkę z domu. Postanowisz posłużyć jako przynęta i zaciągniesz wieśniaków do kościoła, żeby siła boska oczyściła ich z obłędu.
12. Obiegnij domek dookoła i ściągnij na siebie wszystkich czterech wieśniaków, a potem idź w stronę kościoła – oni pójdą za tobą. Idź do samego ołtarza (uważaj żeby wszyscy weszli do środka i pobiegnij do drzwi – wyjdź i zamknij ich w środku – potem wracaj do Kimberly.
13. Zacznij rozmowę od: „Okay, I’ve locked them all up”. Teraz Kimberly chce iść poszukać swoich rodziców. Zaczniecie szukać od domku Kennith’a – on wyśmieje dziewczynkę i powie, że jego rodziców również nie ma do tej pory. Znów pojawią się wieśniacy strasząc Kimberly i znów musisz zaciągnąć ich do kościoła i zamknąć w środku.
14. Teraz Kimberly postanowi udać się do sklepu rybnego, żeby tam porozmawiać z Ezekial Lovecraft – on z pewnością wie więcej o tym co dzieje się w wiosce. Porozmawiajcie z nim.
15. Ezekial obieca ci pomoc w dostaniu się do środka strzeżonego obiektu i powie żebyś spotkał się z nim na miejscu – przed wejściem do podziemi (tam gdzie stoją wartownicy)
16. Upewnij się, że masz kilof w ręku i jakieś runy do teleportu. Idź do podziemi, tam gdzie stoją dwaj wieśniacy na straży. Porozmawiaj z nimi i Ezekial’em. On zapewni ich, że nie jesteś niebezpieczny wtedy pozwolą wam wejść do środka.
UWAGA !!! od tego punktu aż do przejścia całego podziemia nie można się wylogować, bo trzeba będzie zaczynać przejście od nowa. !!!
17. Znajdziesz się w małej komnacie z trzema drzwiami. Zagadaj do Ezekiela – on zajrzy do następnej komnaty i da ci wskazówki jak można by ja przejść.
18. W następnej komnacie chodzą ludzie i wkładają coś do wózków a dwaj inni pilnują tylnej ściany. Wyczekaj na moment jak ludzie przy wózkach odwrócą się, a obaj strażnicy będą po drugiej stronie kamiennej ściany. Biegnij do ścianki na South (najdalej jak się da i schowaj się za nią. Podejdź do East brzegu (cały czas schowany) i znów poczekaj aż strażnik przejdzie – tym razem musi on patrzeć na salę główną. Pobiegnij wtedy szybko za East ściankę i schowaj się w jednej z wnęk. Poczekaj jak strażnicy podejdą a gdy się odwrócą szybko podejdź do East ściany i „prospect wall” – pojawi się opcja „mine wall” ale czasu masz mało, więc lepiej znów schowaj się we wnęce i poczekaj na następną rundkę. Szybko podejdź do ściany i „mine wall” wybijesz szczelinę przez, którą szybko przejdź na druga stronę.
19. Idź do końca długiego tunelu i naciśnij dźwignię na końcu „pull lever”.
20. Otworzą się drugie drzwi i wejdzie Ezekial. Wróć razem do miejsca gdzie przebiłeś się przez ścianę i wejdź w drewniane drzwi obok.
21. Znów mała komnata z drzwiami na wprost. Spotkasz tu rodziców Kennith’a – bardzo denerwuja się o los ich „wspaniałego” syna, ale rozumieją że masz teraz ważniejsze zadanie. Porozmawiaj z Ezekial’em – on zajrzy i wytłumaczy ci jak można przejść na drugą stronę.
22. Tym razem na ścianach zobaczysz czerwone złoża jakiegoś minerału – Rubium – gdyby udało ci się wykopać 4 Rubium ore i włożyć do każdego z czterech „Steam Vents” (otworów z parą) to wytworzy się wysoka temperatura, której nie znoszą istoty związane z wilgocią (np. Sea Slug) i uda ci się unieruchomić robotników. Włącz „Run” i wejdź do środka. Patrz jak poruszają się robotnicy (nie widzą cię gdy idą do środka komnaty). Staraj się przejść niezauważony do skałek. Potem powkładaj skałki do Steam vents i przejdziesz bezpiecznie do następnej komnaty.
23. Znów mała salka z drzwiami do następnego pomieszczenia – znów porozmawiaj z Ezekielem, a on poda ci wskazówki co należy zrobić w tej sali. Masz powtórzyć te same kroki co w poprzedniej ale jest tu o wiele trudniej. Najpierw musisz przejść do zamurowanej ścianki po środku, wtedy gdy robotnicy się odwrócą i szybko ją przebić kilofem, a potem szybko schować się w tej małej wnęce.
24. Przejdź do ostatniej sali. Zobaczysz tu, kopiących jakąś skałę, rodziców małej Kimberly. Są tu uwięzieni i bardzo się martwią losem swojej córki, nie mogą jednak opuścić tego miejsca bo trzyma ich tu jakaś czarodziejska siła. Ezekiel podpowie ci, że Kimberly jest na razie bezpieczna u niego w sklepie, ale co dzieje się z biednym Kennith’em? Musisz go odszukać.
25. Wróć po kolei przez komnaty – w ostatniej (czyli pierwszej od wejścia) znajdziesz Kennith’a – porozmawiaj z nim. Zobaczysz, że mały chłopiec zachowuje się jak opętany!! Jest pełen nienawiści do małej Kimberly tylko dlatego, że zgubiła jego ulubioną zabawkę – małą, kolorową kolejkę. Za to zemścił się na wszystkich mieszkańcach wioski i zmusił do niewolniczej pracy rodziców Kimberly...
26. Obejrzysz teraz krótki film. Zobaczysz jak Kennith w jakiś magiczny sposób zamknął w czarodziejskiej pułapce małą Kimberly. Zapytaj Ezekiel’a jak uwolnić dziewczynkę, a dowiesz się że musisz jak najszybciej znaleźć tą małą zabawkę gdzieś na terenie wioski, bo inaczej nie da się opanować złości chłopca.
27. Gdy odszukasz kolejkę wróć do podziemi i daj ją Kennith’owi – zmieni od razu zainteresowanie i Kimbely będzie wolna (wróci szybko do swoich rodziców). Ja znalazłam kolejkę pod ścianą domku w którym jest woda – ale każdy może ją znaleźć gdzie indziej.
28. Pozostała ci jeszcze długa rozmowa z Ezekiel’em. Ezekiel powie ci, że chętnie będzie kupował Rubium jeśli dostarczysz mu ja do sklepu. Potem porozmawiasz jeszcze z Kent’em (ojcem Kennith’a) o tym jak trudno jest dobrze wychowywać takie niezwykłe dziecko i....... kooooniec misji
................... COMPLETE )
* Po skończonym queście możesz wydobywać Rubium w dowolnej ilości i sprzedawać go w sklepie rybnym w wiosce Witchaven.
* Za wydobycie Rubium dostajesz 16 Exp
* Ezekiel płaci 10 gp za każdą wydobytą rudę Rubium.
* Porozmawiaj z ojcem Kimberly w ostatniej komnacie i zapytaj jak możesz mu pomóc. Poprosi cię o przyniesienie mu czegoś... noża, łopaty, wiadra lub garnka... i za to będziesz dostawał nagrodę (ja dostałam 2 Coal w nocie). Można pytać go co chwila o coś czego potrzebuje i po dostarczeniu odbierać nagrodę.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Pon 18:43, 17 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|