Maind2007
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:56, 19 Kwi 2009 Temat postu: The Giant Dwarf |
|
|
Poziom trudności: Pośredni
Czas wykonania: Średni
Quest points: 2
Nagroda: 2500exp do Minning, Crafting, Smithing 1500exp do Magic, Thieving, Firemaking
Start: Rozmowa z Dwarven Boatman w Keldagrim
Tylko dla membersów: tak
Wymagania: 33 Magic, 14 Thieving, 12 Crafting, 16 Firemaking
Potrzebne rzeczy: Redberry Pie, 1 Coal Ore, 1 Iron Bar, 1 Log, 3 Cut Sapphires, Pickaxe, tinderbox, Około 500gp, 1 law rune, 1 air rune. Ewentualnie: Teleport do Falador, 20 coal ore, 20 gold ore, 20mithrill ore, 20 tin ore, 20 silver ore, 20 copper ore, 20 iron ore. Oraz runy do wypalania na miejscu jeżeli masz 44 magic.
Potrzebne questy: -
MAPA QUESTA
1. Porozmawiaj z Dwarven Boatman, który znajduje się w jaskini zaznaczonej na mapie poniżej (Wschód od Relleki).
Zabierze cię on do Keldagrim, lecz niestety po drodze wpadniecie na posąg... po dopłynięciu zostaniesz od razu aresztowany.
2. Na miejscu "Commander Veldaban" poprosi cię abyś pomógł miejscowemu rzeźbiarzowi, odbudować posąg.
3. Rzeźbiarz "Blasidar" znajduje się we wschodniej części Keldagrim. Porozmawiaj z nim. Powie ci, że potrzebuje cię abyś znalazł parę butów, jakieś ubranie i topór(batlleaxe) aby ubrać nową statuę.
4. Idź porozmawiać z Santirinim. Zapytaj go o specjalny topór. Powiedz mu, że zostałeś przysłany od Blasidara, oraz zapytaj czy możesz naprawić topór. Santorini podaruje ci topór, na której musisz użyć swoje trzy szafiry.
5. Teleportuj się do Falador i idź się w kierunku Thurgo, który mieszka pod port Sarim. Porozmawiaj z nim na temat toporka, jeśli będziesz miał przy sobie iron bar i redberry pie naprawi ci go na miejscu Od razu wybierz opcje powrotu do Keldagrim.
6. Porozmawiaj z Blasidarem. Powiedz mu, że masz batlleaxe, a następnie użyj ów batlleaxe na Rikim, modelu na którym Blasidir wzoruje się przy wykonywaniu posągu.
7. Teraz idziemy do Vermundi i pytamy się jej o specjalne ciuszki. Wyśle cię do Bibliotekarza.
8. Idziemy do Bibliotekarza, rozmawiamy z nim i przeszukujemy półki z drabinkami. Jeśli nie możemy wejść na drabinę, to znaczy że jesteśmy za ciężcy i trzeba coś zanieść do banku od razu po zdobyciu „Book on Costumes”, wróć do banku po potrzebne przedmioty.
9. Wróć do Vermundi i pogadaj z nią znowu o specjalnych ciuchach. Zabierze ci książke i każe naprawić swoje koło szwalnicze (spinning well). Użyj na nim coal i logs, a następnie tinderbox. Pogadaj znowu z Vermundi, zapłać jej 200gp. Da ci ciuch z którym kierujesz się do Blasidara i jego modela.
10. Pogadaj z Blasidarem, po czym ubierz modela w ciuchy od Vermundi.
11. Teraz idź do Saro i powiesz mu, że szukasz pary specjalnych butów. On powie że sprzedał je Dromundowi który jest bogaty i ma kilka dziwnych cech
12. Idz porozmawiaj z nim, jak się przekonasz, nie jest on zbyt chętny, aby oddać ci buty. Mimo wszystko spróbuj zabrać prawego buta ze stołu. Nie uda ci się, ponieważ zamiauczy jego kochany kotek, co zwróci uwagę właściciela. No cóż, trzeba spróbować inaczej Wyjdź za okno i użyj telekinetic grab na bucie gdy tylko Dromund będzie stał tyłem. Zdobycie lewego buta jest już prostsze. Po prostu zgarnij go ze stołu, gdy tylko Dromund się odwróci.
13. Lec ubrać modela, tak jak po zdobyciu poprzednich cześci ubioru. Porozmawiaj z Blasidrem. Po krótkiej scence, będziesz już wiedział, ze posągowi brakuje jeszcze głowy.
14. Idź na piętro marketu, znajdującego się pośrodku marketu. Porozmawiaj z dowolną sekretarką i wykonaj dla niej 5-7 zadań (Przynoszenie skałek). Gdy już to zrobisz porozmawiaj z direktorem tej sekretarki i wykonaj dla niego 2-3 taski(Przynoszenie barów). Następnie zapytaj się czy możesz dołączyć do jego Firmy, oczywiście ci pozwoli, po tym powiedz mu ze jesteś od Blasidara i powiedz mu ze to jego głowa powinna być na szczycie posągu
15. Biegnij do Commander Veldabana. Obejrzysz krótką scenkę
16.GRATZ
by Maind2007
Post został pochwalony 3 razy
|
|