|
|
RuneScape Help & Quest Nasz adres www.republika.pl/kasiak44
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 4:18, 08 Cze 2009 Temat postu: The Hunt for Red Raktuber - pełny pis już na stronie |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
pełny opis ze screenami już na stronie
Przetłumaczyła Kasiak44
Opis : Kiedy ostatni raz widzieliśmy Larry’ego, pingwiny snuły jakiś szatański plan inwazji na ziemie RuneScape. Tym razem Larry jest pewien, że inwazja się już rozpoczęła i tylko wy dwaj możecie jej zapobiec jeśli naprawdę się pospieszycie. Ten nowy quest zabierze cię do Iceberg gdzie będziesz śpiewać, zadawać pytania i nosić dziwne kapelusze...
Poziom Trudności : ŁATWY, zaawansowany – Średnio długi
Wymagania:
Ukończone questy:
..........................Cold War
..........................Sea Slug
Skill’e:
38+ lvl Thieving
45+ lvl Construction
45+ lvl Hunter
Potrzebne rzeczy :
- Clockwork suit – przebranie pingwina (Clockwork mechanism+ 1Plank+ 1Silk)
- 8 Silk – jedwab
- 4 Planks – deski
- 1 Needle – igła
- 1 Thread – nitka
Przydadzą się też:
- teleporty do Ardougne, Watchtower, Camelot, Ring of Dueling i Enchanted Lyre albo Dramen/Lunar Staff.
Nagroda : 1 Quest Point, +3000 Exp Construction, +2000 Exp Thieving, +1500 Exp Hunter, Penguin Hunter expansion, i w szukaniu pingwinów premia “Polar Bear”.
Rozpoczęcie : ZOO w Ardougne niedaleko klatki z pingwinami – porozmawiaj z dozorcą pingwinów Larry’m.
Instrukcje:
Weź ze sobą: Clockwork suit, 8 Silk, 4 Planks, 1 Needle, 1 Thread, Teleport do Ardougne, Teleport do Watchtower, Szybki sposób dostawania się na North od Relleka – można skorzystać z Fairy Ring kod DKS lub Lyre, a jeśli nie możesz to trzeba iść na piechotę z Camelot.
Zachowaj puste ręce i zostaw pelerynę w banku.
1. Larry stoi w pobliżu ogrodzenia ZOO i wygląda dość dziwnie, bo ma na sobie kaftan bezpieczeństwa. Porozmawiaj z nim a dowiesz się dlaczego tak się stało. Larry często w wolne dni chodził sobie łowić rybki. W czasie ostatniej swojej wyprawy, niespodzianie zobaczył ogromnego pingwina wyłażącego z wody. Uznał więc, że to pingwiny rozpoczęły inwazję i pobiegł zaalarmować ludzi. Jak przybiegł do ZOO z takimi wieściami to pracownicy uznali, że do reszty zwariował, związali go w kaftan bezpieczeństwa i zamknęli w klatce, żeby nie zrobił sobie jakiejś krzywdy.
Larry
2. Larry zawsze był trochę szalony doszukując się wszędzie intrygi pingwinów. Pomóż mu udowodnić, że tym razem nie zwariował i znajdź jakiś dowód na to, że widział coś naprawdę. Idź do małej wioski Witchaven na East od Ardougne i sam poszukaj jakichś śladów. W South-West części osady znajdziesz niedaleko brzegu odcisk wielkiej łapy (Footprint) – zbadaj go (Inspect Footprint).
Ślad
3. Wróć do Larry’ego i opowiedz co znalazłeś. Do waszej rozmowy wtrąci się Chief Zoo Keeper (główny dozorca ZOO) i zobaczysz dwa krótkie filmiki jak idziecie razem obejrzeć ślad na brzegu, a potem jak Larry uwalnia się z kaftana bezpieczeństwa.
4. Larry postanowi natychmiast udać się na Iceberg, żeby sprawdzić co się tam dzieje. Poprosi cię żebyś zabrał ze sobą przebranie pingwina i spotkał się z nim na miejscu.
Jeśli nie masz przebrania to Larry da ci książkę przypominającą sposób wykonania. (1 Clockwork mechanism + 1 Silk + 1 plank = penguin suit)
Penguin suit
5. Dostań się do łodzi znanej ci z questu Cold War – małe molo na North od Rellekka, w pobliżu Rock Crab’ów. (Najszybciej można się tam dostać przy pomocy Fairy Ring kod: DKS).
Łódź
6. Gdy wylądujesz już na Iceberg, porozmawiaj z Larry’m. Wyśle cię na misję szpiegowską, żebyś wyśledził gdzie znajduje się okręt podwodny pingwinów, jak można się na niego dostać i jak go zniszczyć.
Lary na Iceberg
7. Larry zapyta cię czy jesteś gotów przebrać się w strój pingwina – jeśli wszystko masz przy sobie to odpowiedz „Alright, I guess so” (musisz mieć obie ręce puste i nie wolno mieć założonej żadnej peleryny)
8. Idź kawałek na North-West do zaspy śnieżnej przy north ścianie lodowca i kliknij na nia to przejdziesz do tajnej bazy pingwinów.
Avalanche
9. Wejdź najpierw do pierwszego pokoju po West stronie i zagadaj do pingwina nazywającego się KGP Interrogator. Przeszkoli cię w prowadzeniu przesłuchań więźniów, a potem zapyta czy jesteś gotowy do egzaminu praktycznego „Your first practical exam. Are you ready?” - odpowiedz “Yes I am” i zacznij przesłuchanie.
Interrogator
10. Masz przesłuchać pingwina siedzącego po środku pokoju. Poprowadź przesłuchanie tak, żeby więzień podał ci jakie jest tajne hasło dostępu do łodzi podwodnej. Gdy pojawią się pytania jakie możesz mu zadać, wybieraj zawsze pierwsze od góry, a potem zadawaj pytania dodatkowe tak, żeby przełamać opór więźnia.
- Pierwszy zestaw zacznij od: „My captain trusted me to deliver the message”, a potem – „Your captain must trust you a great deal”.
zestaw11
- Drugi zestaw zaczynij od: „My captain found a greater leader”, a potem – „What leader could possibly be greater than the Pescaling?” i kolejne : „The sea may control your Captain, but he controls your life.”
zestaw12
- Trzeci zestaw pytań zacznij od: „He will bring unity by destroying the humans”, potem – „Why not unite all penguins to The Sea, first?”, i kolejne: „ He’s only demonstrating his impatience”
zestaw13
- Ostatni zestaw zacznij od: „Nothing can stop him”, potem – „ If he comes to rescue you, he’ll be captured” i na koniec: „’Our sacrife? Only you appear to be making the sacrifice.”
zestaw14
11. Dowiesz się wreszcie, że: Trzeba przywołać kapitana używając “horn of the sea” (muszli), następnie trzeba zatańczyć taniec marynarski wykonując po kolei 3 emoty.
UWAGA : Każdy gracz ma inny zestaw emotów, więc dobrze by było zapisać je sobie.
12. Zabierz jeszcze wszystkie przedmioty ze skrzyni po środku sali (musisz mieć 5 wolnych miejsc w inventory). Będą to: Conch sell, Monkfish, Octopus, Puffer,
Skrzynia
13. Wyjdź z pokoju do holu głównego i pogadaj z pingwinami co się tam kręcą. Potem wejdź do małego pokoiku po East stronie i porozmawiaj ze starymi przyjaciółmi – pingwinami-muzykami – Ping’iem i Pong’iem. Opowiedzą ci najnowsze plotki z bazy, o tym jak pojawiają się znikąd jacyś „niezimni” mali ludzie i znikają gdzieś za bramą na North – przetrzymują ich w War Room’ie i tam chyba przesłuchują. Musisz dostać się jakoś do tego pokoju. Ping i Pong podpowiedzą ci, żebyś wypytał strażnika przy bramie, o to co na niego działa nasennie (gdyby udało się go uśpić to przeszedłbyś przez bramę).
Ping and Pong
14. Idź do KBP Agent’a przy bramie na North i porozmawiaj z nim. Opowie ci jakie rzeczy widzi przed snem i co go najbardziej usypia. Czytaj uważnie jego odpowiedzi bo w nich zawarte są słowa, które możesz podać potem do kołysanki. (Piosenki mogą się trochę różnić dla różnych graczy).
Strażnik
15. Wróć do pokoju muzyków i pomóż im ułożyć odpowiednią kołysankę. Prawidłowo ułożony tekst powinien brzmieć tak:
Rockhopper peeenguin, on the ice crop,
when the ice breaks, your body will drop.
„....Chicklings....” will come circling, watching your fall, (wybierz: "Chicklings")
and down will come penguin, “.....Squirrels....” and all. (wybierz Squirrels”)
Rockhopper peeenguin, in the “..Blue....” sea. (wybierz “Blue”)
“....Bears....” are approaching, they want you for tea, (wybierz: “Bears”)
you can defeat these terrible foes,
with your secret weapon a “ ...Kiss...” on the nose. (wybierz “Kiss”)
Rockhopper penguin, king of the sea,
you are way cooler than “....Sharks....” could be. (wybierz: “Sharks”)
16. Sprawdź w tekście który przeczyta ci Pong czy wszystko się zgadza :
17. Wróć do KGP Agent przy bramie, wybierz opcję „ I want to sing you a song”. Wtedy dojdą do ciebie Ping i Pong i razem wykonacie kołysankę. Jeśli wszystkie słowa wstawiłeś prawidłowo – strażnik zaśnie.
piosenka
18. Podejdź do panelu kontrolnego w środku budki strażnika kliknij na niego „Operate Control Panel” – brama się otworzy, a ty automatycznie przejdziesz na druga stronę.
Śpi
19. Przejdź do pokoju na East. Porozmawiaj z jednym z chodzących tam krasnoludów (Baden, Glosur, Obert lub Medwin). Nie będzie chciał z tobą gadać dokąd nosisz przebranie pingwina (żeby je zdjąć wybierz „Yes”). Pingwiny porwały czterech krasnoludowych inżynierów, żeby zbudowali prototyp machiny do napaści na ludzi. Krasnolud obieca ci pomoc w zniszczeniu machiny, jeśli załatwisz im takie przebrania jak twoje.
Medwin, Glosur, Baden, Obert
20. Wyjdź drzwiami na korytarz, a od razu zostaniesz usunięty z bazy i znajdziesz się koło Larry’ego. Opowiedz mu o tym czego się dowiedziałeś. Niestety Larry nie może użyć swoich czarów zmniejszających na odległość, więc Dwarfy muszą zrobić dla siebie większe przebrania.
21. Musisz dostarczyć im potrzebne materiały: 4 Plank, 8 Silk, 1 Needle i 1 Thread. Mając wszystko przy sobie porozmawiaj z Larry’m żebyś znów się stał pingwinem.
22. Wróć do bazy przez zaspę (avalanche), przełącz dźwignie (operate controls) przy bramie na North i i przejdź do East pokoju. Daj dwarfom rzeczy potrzebne do wykonania przebrania. Teraz Dwarf da ci skrzyneczkę z narzędziami i nauczy cię jak masz je wykorzystać.
23. Jak już Dwarf pokaże ci co i jak trzeba zrobić to teraz ty podejdź do maszyny „Engine Panel”, kliknij na nią i wykonaj po kolei wszystkie czynności:
Engine Panel
-*- Użyj Wrench (klucz) do otworzenia „Wire Box Cover”.
-*- Użyj „Wire Cutters” na zielony i czerwony kabel – przetniesz je.
-*- Użyj niebieski kabelek na przeciętym zielonym – połączysz oba kable.
-*- Użyj Tape (taśmę) na połączenie zielonego z niebieskim żeby zabezpieczyć druty.
-*- Użyj „Bellows” na rurach, żeby wpompować trochę powietrza (strzałka ma minąć zielone pole).
-*- Obróć koło (kliknij na nie) i patrz na strzałkę, tak żeby stanęła na zielonym polu. (jak się nie uda to powtórz punkt 5)
-*- Opuść dzwignię na dół (Pull the lever) – łódź zmieni kurs.
24. Wyjdź na korytarz, to znów wyrzucą cię z bazy w pobliżu Larry’ego. Porozmawiaj z nim – wiesz już jak wejść na pokład łodzi podwodnej (z przesłuchania), wiesz jak nad nią panować i jak ją zniszczyć – musisz się jeszcze dowiedzieć gdzie się wynurzy. Przed każdym wynurzeniem jest wysyłany telegram do bazy z podaniem miejsca – musisz zdobyć taki telegram. Do pokoju z telegrafem można wejść tylko za okazaniem specjalnej karty. Może ją załatwić znany ci już pingwin Noodle – chodzi North-West od Larry’ego.
Noodle
25. Porozmawiaj z Noodle i poproś o załatwienie fałszywej karty ID, która pozwoli ci wejść do pokoju z telegrafem. Niestety on sam nie może tego zrobić, ale zna ludzi z mafii i oni dadzą ci kartę, jednak będziesz miał wtedy wobec mafii dług do spłacenia. Zgódź się na taki układ (Yes) a dostaniesz KGP ID Card.
26. Wejdź przez zaspę do bazy i od razu przejdź do pierwszego pokoju po East stronie. W środku jest prawdziwy labirynt pokoików i korytarzy – musisz dostać się do pokoiku w South-East części tej sali. Jak przeszukasz stół w pokoiku znajdziesz telegram i musisz z nim wrócić niezauważony przez nikogo. Jeśli jakiś pingwin cię zauważy, zostaniesz wyrzucony z pokoju i stracisz telegram – będziesz musiał powtarzać całą drogę od początku.
UWAGA: Zwracaj uwagę na chodzące pingwiny i ruszaj wtedy kiedy się odwrócą od ciebie.
Sposób przejścia:
-*- Do końca na North.
-*- Do końca na East.
-*- Omiń jeden pokoik na South i skręć w korytarz na West.
-*- Od West strony pobiegnij jeden pokoik na South i skręć w korytarz na East.
-*- Otwórz drzwi od North strony i wejdź do pokoju.
-*- Weź telegram ze stołu
Labirynt
27. Wróć do Larry’ego i pokaż mu co zdobyłeś. W telegramie podano lokalizację – niedaleko Yanille. Masz się tam udać i spotkać z Larry’m nad brzegiem morza East od murów Yanille.
Moja rada: Jest teraz jeszcze czas żebyś przypomniał sobie jakie emoty masz wykonać w tańcu marynarskim – wróć i wypytaj więzionego pingwina z początku questu).
28. Dostań się do Yanille (teleport do Watchtower lub Ring of Dueling do Castle Wars). Idź na East do brzegu morza i pogadaj z Larrym.
Ynille
29. Załóż taką czapkę jaką miał na głowie przesłuchiwany pingwin, zatrąb w muszlę – „Blow Conch Shell”, a jak pokaże się peryskop, wykonaj po kolei swoje 3 emoty i wejdź na okręt.
Emoty
30. W środku okrętu wejdź po drabinie na górę i przejdź na East przez dwa pokoje – do kabiny kapitana. W czasie rozmowy z Captain Marlin będziesz miał możliwość wybrać czy chcesz powiedzieć prawdę czy wolisz dalej kłamać (Lie) – co byś nie wybrał i tak zostaniesz uwięziony pod pokładem.
Captain Marlin
31. Przejdź na West i przeszukaj Hatstand (wieszak) znajdziesz tam kilka potrzebnych rzeczy: Swordfish, Crab Claw, Shark Tooth, Electric Eel, Seaweed, Pufferfish i Octopus – zastąpią ci utracone narzędzia.
Hatstand
32. Kliknij na drzwi z East strony a otworzysz je używając Sworfish’a jak wytrycha. Podejdź do Engine Panel i kliknij na niego. Musisz użyć znalezionych rzeczy zamiast tych, na których uczyłeś się zmieniać kurs łodzi.
-*- Żeby otworzyć Box Cover – użyj Crab claw .
-*- Żeby przeciąć kable – użyj Shark tooth.
-*- Żeby dosztukować połączenie – użyj Electric Eel.
-*- Żeby zaizolować kable – użyj Seaweed.
-*- Żeby napompować powietrza – użyj Pufferfish.
-*- Żeby obrócić koło – użyj na nim Octopus i patrz na ciśnieniomierz. .
-*- Żeby opuścić dzwignię – użyj Swordfish.
33. Wylądujesz na jakiejś bezludnej wyspie daleko od świata. Spotkasz tu przedstawicieli pingwinów, Larry’ego znów związanego w kaftan bezpieczeństwa, i Dwarfa (przebranego za pingwina). Okaże się, że nic nie było prawdziwe, a cała sprawa była ukartowana przez pingwiny.
końcówka
34. Gdy zostaniesz sam – przejdź na East i porozmawiaj z białym misiem Chuck przebranym za palmę.
miś
35. Po rozmowie, misiek zabierze cię do Ardougne ZOO i da ci dyplom ukończenia questu.
ZOO
36. Od tej chwili wszystkie wieści o szpiegach pingwinów będziesz przekazywał właśnie jemu. .
Dyplom
................... COMPLETE )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Śro 15:54, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 4:26, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jesuuu.... jak by więcej takich zakręconych dialogów było w questach to chyba bym dała sobie spokój z tłumaczeniami..... trzy dni go gniotłam ... )) ale ja matoł jestem
Jakby ktoś zrozumiał tą mini grę to plis o opis - dołączę do questu - bo ja nie rozumiemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm na razie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Pon 9:21, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bieniu
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 56 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Garcon
|
Wysłany: Pon 14:57, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jaka minigra? Ta co się idzie na nowego iceberga? To właściwie nie jest minigra
Po prostu łapie się pingwiny (box trap, net trap, deadfall trap i tracking). Zazwyczaj w pułapkę wpada zwykły pingwin, ale czasem trafia się Agent KGP, którego można potem zanieść do miśka polarnego (tego na Iceberg, nie w Ardougne) po dodatkowy exp do huntera. Tylko że z tego co na razie sprawdzilem, dodatkowego expa jest potwornie mało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bieniu dnia Pon 14:59, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 17:54, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale gdzie jest ten nowy Iceberg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bieniu
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 56 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Garcon
|
Wysłany: Pon 18:26, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko mówili npc
W północno-wschodniej części starego iceberg jest misiek polarny, można z nim porozmawiać, a na prawo od niego są takie lodowe słupy, po których można przeskoczyć na kolejną górę lodową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Pon 23:28, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no wiem że mówili )) mam nawet zescreenowaną każdą kwestię ale.... okropnie mnie zmęczył ten quest , bo ciągle na czym się blokowałam ) to przesłuchanie to jakiś koszmar był - nie mogłam przebrnąć , potem piosenka... grrr... potem te krasnoludy... potem myślałam że każdy ma takie same emoty i musiałam wracaż zeby załapac o co comon - ech... dialog końcowy też mam poscreenowany ale jest taki.. jakiś.... że nie bardzo wiem po co te krasnoludy z pingwinami wkręciły mnie w całą aferę i co kombinują wspólnie - a skoro wspólnie działają to czemu dwarfy były więźniami? ... A już ten biały miś na koniec ... to przegięcie... a gdzie larrego zabrali.. - do wariatkowa? No i czemu mam gadać z miśkiem o pingwinach skoro to Larry chciał ustalać gdzie przebywają szpiedzy... a już misiek na lodowcu !! wymiekłam!! może jak mi przejdzie trochę to przetłumacze po kolei te dialogi to cos zakumam bo na razie to wszystko jakies takie ... nadete
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bieniu
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 56 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Garcon
|
Wysłany: Wto 1:22, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kasiak44 napisał: |
że nie bardzo wiem po co te krasnoludy z pingwinami wkręciły mnie w całą aferę i co kombinują wspólnie - a skoro wspólnie działają to czemu dwarfy były więźniami? |
Bo dwarfy tylko udawały więźniów, żeby zdobyć twoje zaufanie i żebyś wykonała za pingwiny brudną robotę - pomogła w schwytaniu Larry'ego oraz odzyskała łódź podwodną porwaną przez zbuntowanego pingwina, będącego w konszachtach ze sea slugs.
Kasiak44 napisał: |
a gdzie larrego zabrali.. - do wariatkowa? |
Przecież wszystko było wyjaśnionie w cutscene Pingwiny go porwały i zawiozły na swój "motherland" gdzie będzie przesłuchiwany.
Larry nie jest zwariowany, tak naprawdę ma rację, tyle że nikt mu nie wierzy. No bo kto by uwierzył, że pingwiny mają wszędzie szpiegów i planują zdobyć władzę nad światem?
Kasiak44 napisał: |
No i czemu mam gadać z miśkiem o pingwinach skoro to Larry chciał ustalać gdzie przebywają szpiedzy... a już misiek na lodowcu !! wymiekłam!! może jak mi przejdzie trochę to przetłumacze po kolei te dialogi to cos zakumam bo na razie to wszystko jakies takie ... nadete |
Miśki polarne są w organizacji utworzonej i dowodzonej przez Larry'ego (nie pamiętam ich nazwy, ale też mają jakiś trzyliterowy skrót). Organizacja ta ma na celu powstrzymanie pingwinów przed zawładnięciem światem. Nic o niej wcześniej nie było wiadomo, ponieważ dla twojego własnego dobra Larry nie chciał żebyś wiedziała zbyt wiele.
Jednakże przekazał miśkom instrukcje, że jeśli zostanie schwytany, to mają się ujawnić a ty przejmiesz dowodzenie.
Misiek polarny na lodowcu jakoś mnie nie dziwi, to jest chyba ich naturalne siedlisko
Mi osobiście fabuła questa bardzo się podobała, bo jest ciekawa, rozbudowana, skomplikowana i zupełnie inna niż w pozostałych questach
Poza tym pod koniec questa okazuje się, że właściwie przegraliśmy i tak naprawdę przez cały czas tańczyliśmy jak nam zagrano. Podoba mi się to, bo jest nietuzinkowym sposobem zakończenia questa (właściwie dotychczas były same happyendy, co jest troszkę pretensjonalne )
fuck, pod koniec posta troszkę się powtarzam ze słowem "quest" xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bieniu dnia Wto 1:23, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasiak44
Administrator
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 125 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: znienacka Płeć: Mademoiselle
|
Wysłany: Wto 6:27, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za rozjaśnienie sytuacji ) Wyszłam na marudę? ) ale to dlatego że ja ... muszę sobie wszystko najpierw przetłumaczyc żeby móc potem napisać coś z sensem - ty nie miałes problemów pewnie ze zrozumieniem bezpośrednim
dzię - ku - ję ) na nastepny quest umawiam się z tobą )) na skype - będziesz mi czytał co? )))))))))))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|